Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Fornybarbil

Hvor kan dere se hvor dere har levering? Dukker det opp et nytt felt etter de har ringt og bekrefter levering?

bno

Det skal dukke opp et nytt felt i final invoice som viser utlev. dato når denne er definert.

emurof

Sitat fra: bno på tirsdag 19. februar 2019, klokken 07:01
Det skal dukke opp et nytt felt i FI som viser utlev. dato når denne er definert.

FI? Final Invoice?

bno

Beklager rettet opp og forståelig kommentar :+1: :D

GRS

Slettes :)
TM3P sort/sort

enjikaka

Sitat fra: gruffalo på tirsdag 19. februar 2019, klokken 00:14
Tesla ringte meg i dag, levering første eller andre uke i mars. Jeg har faktura nummer 28xx og VIN 203xxx. Levering til Trondheim sør, står det nå.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Jeg venter på levering (bor i Oslo). Ringte Tesla igår og da sa de gav ny estimat på levering "etter første uken i Mars, hvis inget sker med båten". Men har ikke VIN enda.  ::)
Blå Model 3 LR-AWD FSD.
VIN 216 XXX
Tog levering: 2019-03-22

Handyman

Sitat fra: Fornybarbil på tirsdag 19. februar 2019, klokken 06:57
Hvor kan dere se hvor dere har levering? Dukker det opp et nytt felt etter de har ringt og bekrefter levering?
Vent på telefon. Det er det som gjelder. Andre datoer kan man ikke stole på.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

bno

Da ringte jeg delivery team. Bilen vår står nå i Belgia. Fikk også korrigert diverse samt klargjort for reg. Bilen ventes utlevert innen 14 dager.  :) :+1:

Toalmar

Ringte Delivery I dag da jeg fikk Final Invoice med VIN 7. februar og ikke hørt noe etter dette.
Traff ei hyggelig dame som snakket Svensk.
Hun sa ingenting hvor bilen befant seg, men spurte om jeg var klar for å t den i mot, noe jeg selvsagt sa ja til. Fikk beskjed om at jeg ville få bilen i begynnelsen av mars. Hun benyttet sjansen til å spørre meg om deres innbytte tilbud jeg fikk tidligere. Jeg sa det ikke var av interesse da prisen var for lav. Etter dette har jeg fått Credit Note 4.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

ZaphOdd

Jeg kalkulerte med at det ville ta meg lang tid å få solgt dieseldureren min så jeg la den ut for salg i dag. Én time og boom! Solgt! (Tydeligvis for lav pris fra min side, men over kalkylen min så pytt, pytt).

Uansett går det opp for meg at nå vil jeg gå et ukjent antall dager uten bil (har ikke fått noen dato på Final Invoice). Ringte derfor til Delivery i dag og snakket med en hyggelig, ung mann (på norsk). Han kunne gi et godt estimat mente han: Etter 1. mars og før 5. mars. Utlevering i Drammen. VIN 215XXX, Reservert 15.11.16. Bestilt 14.12.18. LR med EAP.
---------------------------------------------
Tesla Model 3 LR AWD
Citroën C-Zero 2011 (kjøpt brukt)
Think City 2001  - nå solgt

pekle

Fikk SMS om at bilen var "ahead of schedule" og mulig levering lørdag. De skulle ringe meg. Får se om dette er en autofeilgenerert SMS, eller om det er hold i det...

Lars_S

Får en noe bekreftelse på at betalingene er i orden på Tesla-konto siden?
Jeg betalte i forrige uke, men det står fortsatt:

Neste steg
Vi sender deg faktura, og tar kontakt for betaling.

Fikk SMS sist lørdag om at utleveringen er midlertidig booket om til 5 mars, fra 25 februar. Er det noen som har fått noe mer info om hva midlertidig betyr i denne sammenhengen?
2019 Tesla Model 3 LR

Nickelilltroll

Sitat fra: pekle på onsdag 20. februar 2019, klokken 14:05
Fikk SMS om at bilen var "ahead of schedule" og mulig levering lørdag. De skulle ringe meg. Får se om dette er en autofeilgenerert SMS, eller om det er hold i det...

Fikk detta sms jeg og nå. De ringte meg igår om at bilen kommer første uken i mars, final invoice idag med dato for levering, VIN og sum. Så føltes nesten bare rart med detta sms...Såg ikke veldig mauellt ut heller...
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

lintho

TESLA � Update: Your Model 3 is ahead of schedule and we can deliver your vehicle early. If you are available to take delivery this Friday or Saturday, please reply �YES� and we will contact you to update your schedule. Please note we will need your final invoice paid prior to this delivery.�To unsubscribe from SMS, reply STOP.

Trondheim
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

Autowinder

Sitat fra: Nickelilltroll på onsdag 20. februar 2019, klokken 14:13
Fikk detta sms jeg og nå. De ringte meg igår om at bilen kommer første uken i mars, final invoice idag med dato for levering, VIN og sum. Så føltes nesten bare rart med detta sms...Såg ikke veldig mauellt ut heller...
Jeg fikk også denne nå, men er ikke klar til å ordne mottak til helgen.
Jeg tipper de sender SMS til fler enn én person for å få raskere "napp".
TMY 2025 LR AWD • BMW i3 2022 120ah FC

TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL INNLEVERING, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA