Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

creal

Tesla har opplyst til enkelte at de som har bestilt basis, nå kan få autopilot uten noe tillegg i prisen. Prisreduksjon får du derimot ikke. Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt bilen med den nye autopiloten til kr. 25.000,- (gitt at dette stemmer). Jeg bestilte selv uten autopilot. 40k var mye - 25k synes jeg er en grei deal. De viktigste funksjonene er beholdt på basis autopilot.

Kpp

Sitat fra: creal på fredag 01. mars 2019, klokken 10:06
Tesla har opplyst til enkelte at de som har bestilt basis, nå kan få autopilot uten noe tillegg i prisen. Prisreduksjon får du derimot ikke. Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt bilen med den nye autopiloten til kr. 25.000,- (gitt at dette stemmer). Jeg bestilte selv uten autopilot. 40k var mye - 25k synes jeg er en grei deal. De viktigste funksjonene er beholdt på basis autopilot.
Takk for svar. Hvis det stemme, aksepterer jeg nok enkle autopiloten. Slik at prisen blir lik.

Sent from my iPhone using Tapatalk

hemi

Jeg har mailet inn endring før henting, EAP til AP så får vi se

Handyman

Sitat fra: Kpp på fredag 01. mars 2019, klokken 10:03
Jeg skal hente bilen i dag kl 16 men jeg ser at min konfigurasjon er blitt 25 000 kr billigere dersom jeg legger inn en ny bestilling i dag hva gjør jeg ?? Har 3 dagers prøvekjøring... men den er nok over på mandag.
Bar husk at dersom du har "prøvekjørt et kjøretøy hos Tesla" så har du bare en dag på deg.
Mange tror at det bare gjelder prøvekjøring av TM3, men det er feil.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Bmwi3

Sitat fra: hemi på fredag 01. mars 2019, klokken 10:19
Jeg har mailet inn endring før henting, EAP til AP så får vi se

Samme gjorde jeg. Valgte kun EAP fordi da fulgte det med acc men nå er det inkludert i AP. Blir spennende å se om de kutter prisen på min eller om jeg må levere bilen tilbake når jeg henter den og bestille ny.
TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

Tulle

Sitat fra: Kpp på fredag 01. mars 2019, klokken 10:03
Jeg skal hente bilen i dag kl 16 men jeg ser at min konfigurasjon er blitt 25 000 kr billigere dersom jeg legger inn en ny bestilling i dag hva gjør jeg ?? Har 3 dagers prøvekjøring... men den er nok over på mandag.
Har du ikke bestilt FSD blir du nok kompensert ved at du får litt mer enn det du bestilte til samme pris.
F.eks uten ap -> ap
EAP -> FSD
Har du bestil FSD får du nok penger tilbake.

Handyman

Sitat fra: Tulle på fredag 01. mars 2019, klokken 10:47
Har du bestil FSD får du nok penger tilbake.
... eller tilbys fri superlading. Telsa vil nok helst ikke kvitte seg med cash. Det har de gjort tidligere.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Carl Anton Stenling

Sitter på utlevering i Drammen nå. De sier at det kommer en melding om oppgradering til full autopilot for oss med EHA om kort tid, men vil ikke bekrefte dette skriftlig. Litt vanskelig å vite hvorvidt man skal stole på dette eller om man bør returnere bilen istedenfor å ta imot.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Tulle

Sitat fra: Carl Anton Stenling på fredag 01. mars 2019, klokken 11:47
Sitter på utlevering i Drammen nå. De sier at det kommer en melding om oppgradering til full autopilot for oss med EHA om kort tid, men vil ikke bekrefte dette skriftlig. Litt vanskelig å vite hvorvidt man skal stole på dette eller om man bør returnere bilen istedenfor å ta imot.
Det stemmer nok. Få det på mail også så er du trygg.

Fossilbil

Ser ut som det blir noen heldige nye eiere i Bergen nå.

Båten tømmes i skrivende stund for en pen mix av S/X/3

lintho

Sitat fra: Tulle på fredag 01. mars 2019, klokken 11:52
Sitat fra: Carl Anton Stenling på fredag 01. mars 2019, klokken 11:47
Det stemmer nok. Få det på mail også så er du trygg.

Jeg fikk i alle fall en sms om at EAP er oppgrader til FSD nå
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

GOS

Er det noen som alt har fått utlevert bilen og som har fått den berømte SMS om "EAP er oppgrader til FSD nå"
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

lintho

Er det noen flere som har "mistet" Tm3 oversikten på deres bil på tesla sin nettside?

Glem det. Dukket opp igjen nå
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

olavxxx

Skal sies først at jeg ikke har en Model 3 på finn, men ikke døm alle på finn med model 3 nord og vest.
Noen har hatt Teslakreditt som de måtte innfri før 28/02, så har noen da tatt ut feks mange TwC, noen tar ut hjulsett, noen tar ut biler... Så de tar gjerne ut det de tror de får mest margin på :-)

tuveng

Det begynner å bli en del biler på Lillestrøm.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA