Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

najtrox

Sitat fra: Handyman på fredag 01. februar 2019, klokken 12:02
Sitat fra: najtrox på fredag 01. februar 2019, klokken 12:01
Jeg har forøvrig også fått tildelt et VIN nummer, men ikke hørt noe spesifikt om leveringsdato annet enn at bilen min var "en av de første". Så ting går litt i hist og pist. Men tipper mange har fått tildelt en bil selv om de ikke har hørt noe.
Hvodan fikk du rede på at du har fått VIN?
Fikk det opplyst på mail fra min kontakt fra delivery teamet da jeg etterspurte vin spesifikt. Samme person som ringte for å bekrefte finansiering etc.. Men altså ingen dato enda!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Handyman

Til dere som er har fått VIN, har dere alle bestilt Performance?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Dani3l

2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Lynkjapp

Møtte akkurat nå en rød Performance ved Kolsås t-banestasjon. Første rullende eksemplaret jeg har sett IRL. Fiiin!

bno

Sitat fra: Nickelilltroll på fredag 01. februar 2019, klokken 10:08
Når man leser om folk som bare bestilt i januar uten reservasjon, blir ringet opp for dekkbestilling og diverse både 2 og 3 ganger. Mens oss som burde vare lenger frem i køen ikke hørt noe som helst?

Da er vi to i samme båt, bortsett fra at jeg i dag ble forbannet og ringte dem. Da løsnet det og får min i midten av mars.  :D :D :D

RuneW

Sitat fra: bno på fredag 01. februar 2019, klokken 15:11
Sitat fra: Nickelilltroll på fredag 01. februar 2019, klokken 10:08
Når man leser om folk som bare bestilt i januar uten reservasjon, blir ringet opp for dekkbestilling og diverse både 2 og 3 ganger. Mens oss som burde vare lenger frem i køen ikke hørt noe som helst?

Da er vi to i samme båt, bortsett fra at jeg i dag ble forbannet og ringte dem. Da løsnet det og får min i midten av mars.  :D :D :D

Mener du at ringingen din gjorde noe fra eller til med leveringstidspunket?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

jog

Da har jeg fått beskjed om at begge mine både Perfomense og LD awd er på båt til Drammen.
Leaf  63000km fra 2011 Des. hentet i -18 fra GOL.
Tesla P85 .   2369  Vin 16841 in Production 20.09.13
Levering 12.11.13  Ny S85D  utlev. 10 Juni kl 10 2015
Model 3 LR 19.02.19

GOS

Sitat fra: jog på mandag 04. februar 2019, klokken 12:57
Da har jeg fått beskjed om at begge mine både Perfomense og LD awd er på båt til Drammen.

Det var jo spenstig. Hvilken båt har de kommet med da, når Glovis Captain enda ikke har kommet til Zeebrugge?
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

fredriks

Sitat fra: GOS på mandag 04. februar 2019, klokken 13:15
Sitat fra: jog på mandag 04. februar 2019, klokken 12:57
Da har jeg fått beskjed om at begge mine både Perfomense og LD awd er på båt til Drammen.

Det var jo spenstig. Hvilken båt har de kommet med da, når Glovis Captain enda ikke har kommet til Zeebrugge?

Hvis den er på vei alt må det være på "CITY OF BARCELONA", som kommer fra Zeebrugge via Esbjerg
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

Elmaster

Sitat fra: fredriks på mandag 04. februar 2019, klokken 13:19
Sitat fra: GOS på mandag 04. februar 2019, klokken 13:15
Sitat fra: jog på mandag 04. februar 2019, klokken 12:57
Da har jeg fått beskjed om at begge mine både Perfomense og LD awd er på båt til Drammen.

Det var jo spenstig. Hvilken båt har de kommet med da, når Glovis Captain enda ikke har kommet til Zeebrugge?

Hvis den er på vei alt må det være på "CITY OF BARCELONA", som kommer fra Zeebrugge via Esbjerg
da kan det stemme med at City of Oslo som var innom Drammen igår eller lørdag(husker ikke) også hadde model 3 om bord fordi den kom også via Esberg og skulle videre til Gøteborg. Kan noen i Drammen kjøre innom Tesla eller kaia og spørre noen for å bekrefte det?

najtrox

Sitat fra: Elmaster på mandag 04. februar 2019, klokken 13:23
Sitat fra: fredriks på mandag 04. februar 2019, klokken 13:19
Sitat fra: GOS på mandag 04. februar 2019, klokken 13:15
Sitat fra: jog på mandag 04. februar 2019, klokken 12:57
Da har jeg fått beskjed om at begge mine både Perfomense og LD awd er på båt til Drammen.

Det var jo spenstig. Hvilken båt har de kommet med da, når Glovis Captain enda ikke har kommet til Zeebrugge?

Hvis den er på vei alt må det være på "CITY OF BARCELONA", som kommer fra Zeebrugge via Esbjerg
da kan det stemme med at City of Oslo som var innom Drammen igår eller lørdag(husker ikke) også hadde model 3 om bord fordi den kom også via Esberg og skulle videre til Gøteborg. Kan noen i Drammen kjøre innom Tesla eller kaia og spørre noen for å bekrefte det?

Hmm.. Er dette da biler som ble fraktet med fly tidligere? Eller en båt vi ikke har fått med oss? Fikk selv vite at min bil er på "Vessel 1" - altså første båt. Så om det allerede er biler på vei til Drammen har de vel kommet via fly eller noe slikt sammen med demo-bilene kanskje :)

Handyman

Sitat fra: jog på mandag 04. februar 2019, klokken 12:57
Da har jeg fått beskjed om at begge mine både Perfomense og LD awd er på båt til Drammen.
Tipper det betyr at de er på en båt, og at de vil komme med båt til Drammen. (altså at de nå er ombord i Glovis Captain i den engelseke kanal). De er således på en på på vei til Drammen, men skal bare innom Zeebrugge.
Tror ikke de mener at den er på båt fra Zeebrugge til Drammen. Det er nokså sikkert at alle Norske biler skal innom ICO i Zeebrugge.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

bno

Sitat fra: RuneW på fredag 01. februar 2019, klokken 15:36
Sitat fra: bno på fredag 01. februar 2019, klokken 15:11
Sitat fra: Nickelilltroll på fredag 01. februar 2019, klokken 10:08
Når man leser om folk som bare bestilt i januar uten reservasjon, blir ringet opp for dekkbestilling og diverse både 2 og 3 ganger. Mens oss som burde vare lenger frem i køen ikke hørt noe som helst?

Da er vi to i samme båt, bortsett fra at jeg i dag ble forbannet og ringte dem. Da løsnet det og får min i midten av mars.  :D :D :D

Mener du at ringingen din gjorde noe fra eller til med leveringstidspunket?
Nope  :)

Lars_S

Bestilte 26.01.2019, TM3, Blå, 18¨, svart interiør.
Ble oppringt av ei dame fra Tesla idag.
Levering om 2-3 uker.
Men vinterdekkene har ikke blitt lagt til bestillingsavtalen enda.
Hun frarådet meg å ha med bil i innbytte.

Noen som har erfaring med innbytte pris?
2019 Tesla Model 3 LR

Marius76

Kjør innbytte! Salg på finn av tesla er en strevsom affære. Kanskje du får litt mer, men ikke mye! også må du regne med det tar sin tid, med mindre du priser den aggressivt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA