Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Asarin

Sitat fra: HermanGatevold på tirsdag 19. mars 2019, klokken 17:46
Fikk telefon rundt kl 14 idag. Halvtime etterpå fikk jeg mail fra DnB om signering av lånepapirer. Der stod skiltnr og alt. Da skal alt være klart for henting imorgen. Gleder meg enormt! Håper bilen er uten de værste feilene man har lest om på forumet her

Lykke til! Satser på en fantastisk opplevelse :)
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Ropepåelgen

Bestilte på søndag og oppringt dagen etter. Om du har utlevering på Lillestrøm får du bil i løpet av mars med mindre de klusser det til på utleveringssted

Spinner

Sitat fra: Ropepåelgen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 17:50
Bestilte på søndag og oppringt dagen etter. Om du har utlevering på Lillestrøm får du bil i løpet av mars med mindre de klusser det til på utleveringssted

Toalmar

Sitat fra: Spinner på tirsdag 19. mars 2019, klokken 18:16
Flott at de prioriterer de som reserverte for snart tre år siden, bestilte tidlig desember og ennå ikke har fått utleveringsdato... :-1:
Du får i hvert fall nyere bil en mange andre  :+1: :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Ropepåelgen

Sitat fra: Karma på tirsdag 19. mars 2019, klokken 19:24

Spinner

Sitat fra: Ropepåelgen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 19:31Her var jeg dessverre ikke god nok til å formulere meg. Det var bare en første telefon med gratulerer og om det var noen spørsmål, men mitt eneste spørsmål var leveringsdato. Han gjentok at levering var i mars

Sitat fra: Ropepåelgen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 19:31

bno

Sitat fra: Magnus Hansen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 15:53
Min taktikk er fremdeles å bare vente med å betale så regner jeg med at de ringer meg  8) Så får de ordne opp i ting og tang før jeg betaler og så får de heller flytte utlevering. Kan ikke bare droppe alt av andre avtaler for å hente bil
La Tesla få dritten sin i fanget selv. Slik skal det gjøres. Gratulerer

holmjohnsen

Sitat fra: Karma på tirsdag 19. mars 2019, klokken 20:35
Bestilte på søndag og oppringt dagen etter. Om du har utlevering på Lillestrøm får du bil i løpet av mars med mindre de klusser det til på utleveringssted utrolig kort ventetid

Gøy for deg...trist for alle som har ventet i en evighet

Her var jeg dessverre ikke god nok til å formulere meg. Det var bare en første telefon med gratulerer og om det var noen spørsmål, men mitt eneste spørsmål var leveringsdato. Han gjentok at levering var i mars bare å vente på at delivery teamet tok kontakt. Jeg stoler på at det stemmer og forholdet meg i ro

Neida, formuleringen var fin den ;)

Er bare jeg som merker at jeg blir mer og mer frustrert dess mer jeg leser om folk som bestiller leeeeeeenge etter meg og som får både god oppfølging, samt levering av bil før meg.

Nå er det folk som har ventet mye lenger enn meg, men er uansett kjipt når jeg registrerte tidlig 2017 og bestilte tidlig desember. Begynner å bli veldig utålmodig nå

Reserverte januar 2018, bestilte sent i desember 2018 og henter lørdag denne uken. Vært noen lange ventetider på telefonen også her, men bare ringt et par ganger for å sjekke at jeg ikke er glemt. Synes eller de har svart forholdsvis kjapt på Mail. Har ikke stresset alt for mye med levering, men skjønner at noen som har ventet i tre år nå begynner å bli utålmodige. På den annen side, så får dere kanskje ikke mandagsbiler. Håper for min del at båt nr 2 fra Nederland hadde færre mandagsbiler .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ropepåelgen

Sitat fra: Karma på tirsdag 19. mars 2019, klokken 20:35
Bestilte på søndag og oppringt dagen etter. Om du har utlevering på Lillestrøm får du bil i løpet av mars med mindre de klusser det til på utleveringssted utrolig kort ventetid

Gøy for deg...trist for alle som har ventet i en evighet

Her var jeg dessverre ikke god nok til å formulere meg. Det var bare en første telefon med gratulerer og om det var noen spørsmål, men mitt eneste spørsmål var leveringsdato. Han gjentok at levering var i mars bare å vente på at delivery teamet tok kontakt. Jeg stoler på at det stemmer og forholdet meg i ro

Neida, formuleringen var fin den ;)

Er bare jeg som merker at jeg blir mer og mer frustrert dess mer jeg leser om folk som bestiller leeeeeeenge etter meg og som får både god oppfølging, samt levering av bil før meg.

Nå er det folk som har ventet mye lenger enn meg, men er uansett kjipt når jeg registrerte tidlig 2017 og bestilte tidlig desember. Begynner å bli veldig utålmodig nå
Jeg er enig i at det er dårlig når hele poenget med en reservasjon er å holde av...
Når sant skal sies har jeg også ventet i snart 3 år og gitt mitt rentefrie lån til Tesla i samme periode via reservasjon gjennom familien, men det vet Tesla lite om. Etter å ha lest litt her la jeg like greit inn bestillingen på nytt.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk

Langangen

Sitat fra: Spinner på tirsdag 19. mars 2019, klokken 20:31
Sitat fra: Ropepåelgen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 19:31Her var jeg dessverre ikke god nok til å formulere meg. Det var bare en første telefon med gratulerer og om det var noen spørsmål, men mitt eneste spørsmål var leveringsdato. Han gjentok at levering var i mars
Model 3 2021 Sr+
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

torjze

Fikk leveringsdato i dag (tirsdag) om utlevering torsdag i Lillestrøm.  Kom først opp på min side på Tesla og litt senere fikk jeg mail.

Spinner

Sitat fra: Langangen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 22:41Problemet til Tesla er jo at kanskje 5000 har bestillt bil i desember, alle kan jo ikke få bilen samtidig. Man må bare smøre seg med tolmodighet :)
Sant nok, men de ~5000 bør da også få prioritet, og ikke se at Tesla leverer ut identiske biler til andre uten reservasjon som bestilte i februar før de selv i det hele tatt har fått en tlf fra de ::)

teslapower

Jeg går også å venter på å få utlevert bil, som ble reservert 31.03.2016. Men til dere som allerede har blitt oppringt om registrering/levering etc, kjenner dere til dette tlf nummeret: 46342157? har blitt oppringt 3 dager på rad av dette nummeret, men ikke noe svar å få når jeg svarer! :-\
TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA