VW spiller på nøysomhet i ny reklame kampanje

Startet av elektrolux, tor 31. jan 2019, kl. 06:11

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

bno

Hyklersk. n ed alle de som skal vise seg frem for naboen, blir dette et slags anti "der er han fattige naboen ut å kjøre igjen skal sikkert ike langt den snylteren. Skal faen meg aldri kjøpe elbil jeg..."  :D :D

HCO

Tja... ville en ekte gjerrigknark brukt over 350.000 (E-golf ferdig på veien med vinterhjul) på en elbil med 150km vinterrekkevidde?
2019 Tesla Model 3
2022 Zero SR/F
2026 Kia Niro EV

geear

e-Golf og lavt forbruk? Joda, i noen tilfeller, men den kjøres ikke billig uten videre. Kjøres den som en vanlig bil, så renner det gjennom, og på vinteren så bruker den lille e-Golfen nesten like mye som Model X-en på småkjøringen vår...

Måkemannen

Den reklamen er jo en ren gavepakke til peppergjengen.

bno

Sitat fra: Måkemannen på lør 02. feb 2019, kl. 01:01
Den reklamen er jo en ren gavepakke til peppergjengen.
Det mener jeg også er bevisst. Tilsynelatende en fordekt anti elbil kampanje. EllerRegner med totalt skivebom. Deres nye Audi e-tron meninghet setter nok pris på å få en slik reklame disse også tenker jeg.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA