Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av bil

Startet av Ae, tirsdag 29. januar 2019, klokken 13:46

« forrige - neste »

stesch

Kom noen e50 til Møller Trondheim i dag.

tromsø

#391
Sitat fra: TM på fredag 27. desember 2019, klokken 15:06
@tromsø, har du ikke fått din bil ennå ?

Nope, sist jeg hørte noe før jul stod den fremdeles i Bremerhaven...
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Trond.m

Det Var kipt. Er imponert over e-tron og er veldig fornøyd med min forhandler (ikke Møller). Men måten de håndterer bestillinger og leveringer på står til stryk  :(

Krm

#393
Sitat fra: tromsø på fredag 27. desember 2019, klokken 18:28
Sitat fra: TM på fredag 27. desember 2019, klokken 15:06
@tromsø, har du ikke fått din bil ennå ?

Nope, sist jeg hørte noe før jul stod den fremdeles i Bremerhaven...

@tromsø : Vi får sikkert bil nordover samtidig. Jeg bor også i Tromsø. Min 50 var ferdig produsert 24. oktober. Ingen ny status siden slutten av november. Står i Bremerhaven. Jeg forventer  at den kommer seg på båten tidlig januar.   

tromsø

Sitat fra: Krm på fredag 27. desember 2019, klokken 20:36
Sitat fra: tromsø på fredag 27. desember 2019, klokken 18:28
Sitat fra: TM på fredag 27. desember 2019, klokken 15:06
@tromsø, har du ikke fått din bil ennå ?

Nope, sist jeg hørte noe før jul stod den fremdeles i Bremerhaven...

@tromsø : Vi får sikkert bil nordover samtidig. Jeg bor også i Tromsø. Min 50 var ferdig produsert 24. oktober. Ingen ny status siden slutten av november. Står i Bremerhaven. Jeg forventer  at den kommer seg på båten tidlig januar.

Håper virkelig det Krm, har vært uten bil i over en måned nå!
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Krm

Sitat fra: tromsø på fredag 27. desember 2019, klokken 23:17
Sitat fra: Krm på fredag 27. desember 2019, klokken 20:36
Sitat fra: tromsø på fredag 27. desember 2019, klokken 18:28
Sitat fra: TM på fredag 27. desember 2019, klokken 15:06
@tromsø, har du ikke fått din bil ennå ?

Nope, sist jeg hørte noe før jul stod den fremdeles i Bremerhaven...

@tromsø : Vi får sikkert bil nordover samtidig. Jeg bor også i Tromsø. Min 50 var ferdig produsert 24. oktober. Ingen ny status siden slutten av november. Står i Bremerhaven. Jeg forventer  at den kommer seg på båten tidlig januar.

Håper virkelig det Krm, har vært uten bil i over en måned nå!

Første mulighet er med «Autoprestige» som gikk fra Bremerhaven i dag, med kurs for Oslo. Men ettersom den kun har hatt med mellom 20 og 30 e-tron de siste turene så holder jeg ikke pusten akkurat :)

naivsupr

Autoprestige har ETA Oslo kl. 20.00 i kveld. Midt i Skagerrak nå.
2020 e-Tron 50
2019 Speed Triple RS
2011 Scrambler 900
2001 XR650R

tromsø

Håper og krysser fingrene!

Men ettersom min 50 er en ribbet versjon så er vel den ikke prioritert...
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Trond.m

He,he. Bilen er jo produsert, så det er vel bare Audi bingo som avgjør rekkefølgen. Det er nok mindre sjanse for at min blir prioritert. Jeg insisterte nemlig på å betale bilen før nyttår, så nå har jo forhandleren ikke lenger noe insentiv for å levere den 😉

jonste

Sitat fra: tromsø på søndag 29. desember 2019, klokken 19:29
Håper og krysser fingrene!

Men ettersom min 50 er en ribbet versjon så er vel den ikke prioritert...

Kan jo nevne at +200k i tillegg heller ikke gir prioritet. Går nok etter lottoprinsippet 😂

tromsø

Ja, dem som lever får se.
Håper på et godt nytt år og det samme til dokker!
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Trond.m

Sitat fra: tromsø på mandag 30. desember 2019, klokken 01:05
Ja, dem som lever får se.
Håper på et godt nytt år og det samme til dokker!
Takk, og Godt Nytt År til deg også.

«Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves» er vel et ordtak som passer bra 👍

Superelbilen

Noen som vet noe mer om levering på nyåret? Hvor lang tid tar det fra bilen ankommer Norge til den blir levert?

Sandra87

Jeg fikk beskjed for 10 dager siden at min 50 står i bremerhaven. Og at jeg vil få den ganske tidlig i januar.

janbanan

Min selger hos Møller sa at bilene sendes ut fra 6/1. Men det er vel ganske så mange som skal sendes til Norge, det gjenstår å se når den enkelte bilen kommer. Kapasitet og plass i køen på klargjøring hos den enkelte forhandler vil fort påvirke når bilen kan overleveres.
Hvor lang tid klargjøring tar som minimum og er også interresant
2022, Q4 50 SB
2020, e-tron e50 AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA