Nå har jeg kjørt noen uker i snø og regn i Troms. Luka har nå frosset og pakket seg flere ganger. Kjøpte både det ene og det andre som klarer å tine selve snøen i luka og kontakten, men det største problemet nå er derimot låsemekanismen. Den klarer du ikke å tine med eksterne hjelpemidler, og nå får jeg faktisk ikke opp luka, og sist den var oppe var det bare såvidt jeg fikk den igjen.
Har heldigvis ikke planlagt noe langtur i nærmeste fremtid så jeg har heldigvis såpass med rekkevidde at jeg skal klare å få meg og ungen i barnehagen resten av uka. Men vurderer å ringe hyundai assistanse snart.
Bilen er det god å kjøre den, men jeg tør faktisk ikke legge på langtur nå på vinteren om det fortsetter som nå.
Pakning har jeg ikke fått montert, men etter å ha lest på diverse forum om erfaringene så lover det ikke noe bra som løsning.
Alt kunne vært løst om de hadde montert varmetråder i luka som kunne aktiveres ondemand.
Blir det ikke en permanent ordnings på dette snart så ser jeg dessverre meg nødt til å selge bilen.
Synd når den ellers er god.