Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Snarveier til vifteinnstilling?

Startet av Karma, fredag 29. mars 2019, klokken 22:38

« forrige - neste »

Karma

Noen som vet om det finnes en enkel snarvei for å stille styrken på vifta, enten via knappene eller via talestyring?

Synes det er litt småskummelt å fikle på skjermen mens jeg kjører

Tom

Har min på auto, fungerer utmerket..
Hvorfor vil du justere på vifta?

Karma

Sitat fra: Tom på lørdag 30. mars 2019, klokken 00:42
Har min på auto, fungerer utmerket..
Hvorfor vil du justere på vifta?

Bare merket at å drive å skru opp og ned og fikle med skjermen under kjøring var litt ukomfortabelt. Sånn sett enklere med ett hjul å snurre på mens jeg har øynene på veien. Men ikke no biggy

Auto er sikkert smartest

ohowl

Resirkulering i tunnel regner jeg med. Burde virkelig slå seg på automatisk...
2015 Leaf EU-Tekna
2017 Tesla Model X 100D
2019 Tesla Model ≡ LR AWD

ladov

Foreløpig fornøyd med 'auto' selv så langt. :)

Det generelle problemet med 'auto'-innstillinger er at de styrer etter mange parametre. Slår du over på manuell må du ta kontrollen over alle selv mens det du egentlig ønsket var 'auto men med et hakk opp på parameter X'.
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.


olavxxx

Har bare kjørt auto på Model 3, på X måtte jeg tvinge vifte på 4-5 for å unngå dugg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA