Innkjøp av gulvmatter (helst fra Norge)

Startet av HermanGatevold, man 21. jan 2019, kl. 01:47

« forrige - neste »

najtrox

Sitat fra: Toalmar på fre 01. mar 2019, kl. 20:30
Sitat fra: najtrox på fre 01. mar 2019, kl. 11:35
Jeg var innom tesla skøyen nå og fikk tak i det siste settet med matter til Model 3 samt. Aero wheel caps!
Hva betalte du får Aero Wheel cap settet?
Var ikke gratis nei, ble vel ish 600 m moms tror jeg. Husker ikke i farten!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

HCO

Jeg fikk mine Gytis-matter i posten i går (onsdag) etter å ha bestilt mandag kveld. Gratis frakt, og 600 kroner billigere enn Tesla sine egne. Disse ser ut til å være samme gode kvalitet som mattene jeg har brukt 3 år i Renault Zoe, så de anbefales.

Jeg synes også løsningen til Gytis er bedre enn de originale, blant annet ved at det er gummi der venstrefoten til føreren hviler, at det er en gummileppe midt på baksetemattene (for føttene til midtpassasjer) og at baksetemattene henger sammen med to utsparinger i gummien (se bilder).
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

RuneW

Er det en festeanordning for Gytis-mattene så de ikke sklir frem til pedalene og lager farlige situasjoner?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

HCO

Nei, men har foreløpig ikke opplevd at førermatten flytter på seg. Det er ingen "pinner" i gulvet, slik det er i de fleste andre nye biler.

Jeg skal på en lengre tur i helgen, så jeg kan melde her hvordan jeg opplever det.
2022 Zero SR/F

RuneW

Sitat fra: RuneW på tor 14. mar 2019, kl. 23:23
Er det en festeanordning for Gytis-mattene så de ikke sklir frem til pedalene og lager farlige situasjoner?

Jeg vet jo ikke om det er det på originalmattene heller for den saks skyld...  :laugh:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Bmwi3

Sitat fra: HCO på tor 14. mar 2019, kl. 09:26
Jeg fikk mine Gytis-matter i posten i går (onsdag) etter å ha bestilt mandag kveld. Gratis frakt, og 600 kroner billigere enn Tesla sine egne. Disse ser ut til å være samme gode kvalitet som mattene jeg har brukt 3 år i Renault Zoe, så de anbefales.

Jeg synes også løsningen til Gytis er bedre enn de originale, blant annet ved at det er gummi der venstrefoten til føreren hviler, at det er en gummileppe midt på baksetemattene (for føttene til midtpassasjer) og at baksetemattene henger sammen med to utsparinger i gummien (se bilder).

På frontmattene så ser det ut som det er 2 hull bakerst, stemmer det?
TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

HCO

Det er ikke hull igjennom, det er en tynn hinne med gummi som enkelt kan skjæres bort. Men disse hullene kan ikke brukes til noe fornuftig, ettersom det (som nevnt) ikke er "pinner" i gulvet på Model 3.

Noen her som har Teslas gummimatter, som kan si noe om det er borrelås eller annet på de?
2022 Zero SR/F

runel

Det er noen felt i mattene med pigger eller liknende som sitter godt fast i filten under.

tmn

Sitat fra: HCO på fre 15. mar 2019, kl. 07:34
Det er ikke hull igjennom, det er en tynn hinne med gummi som enkelt kan skjæres bort. Men disse hullene kan ikke brukes til noe fornuftig, ettersom det (som nevnt) ikke er "pinner" i gulvet på Model 3.

Noen her som har Teslas gummimatter, som kan si noe om det er borrelås eller annet på de?

Jeg bestilte mine igår fra Tesla Shoppen, og fikk dem levert av en ivrig bud på døra for 10 minutter siden. Det er punkter med borrelås under dem så de sitter fast ja :)
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

Handyman

Sitat fra: tmn på fre 15. mar 2019, kl. 07:56

Jeg bestilte mine igår fra Tesla Shoppen, og fikk dem levert av en ivrig bud på døra for 10 minutter siden. Det er punkter med borrelås under dem så de sitter fast ja :)
jøss...i Oslotraktene da?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

tmn

Sitat fra: Handyman på fre 15. mar 2019, kl. 08:36
Sitat fra: tmn på fre 15. mar 2019, kl. 07:56

jøss...i Oslotraktene da?

Trondheim faktisk :O Enda ikke fått bilen da. Om 2 uker er det 3 år siden den ble reservert x)
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

eraser

Bestilte fra Tesla shop, koster litt, men håper på grei kvalitet (og ikke for lang leveringstid)

offpist1

Jeg gikk for 3D Maxpider sine. Kjempefornøyd ;)

Oppleves som mye høyere kvalitet enn vanlige gummi matter.

ElbilJohn

Sitat fra: offpist1 på lør 16. mar 2019, kl. 06:33
Jeg gikk for 3D Maxpider sine. Kjempefornøyd ;)

Oppleves som mye høyere kvalitet enn vanlige gummi matter.

Hva ble prisen på herligheten?
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA