Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Model 3 mangler fortsatt typegodkjenning i Europa

Startet av magnetic, torsdag 17. januar 2019, klokken 01:03

« forrige - neste »

Ellemelle

Sitat fra: bmw2002 på fredag 08. februar 2019, klokken 09:59
Flere på Twitter fra Nederland som har fått utlevert bil og fått tilbake penger for autopilot.
Kilde?

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

bmw2002

Er jo ikke sånn at man bokmerker alt man leser på Twitter i tilfelle noen skal spørre om en link senere...

Er vel ikke så merkelig at noen får tilbake penger når produktet ikke leveres med bilen...

itje

2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

Magnus Hansen

Sitat fra: bmw2002 på fredag 08. februar 2019, klokken 17:09
Er jo ikke sånn at man bokmerker alt man leser på Twitter i tilfelle noen skal spørre om en link senere...

Er vel ikke så merkelig at noen får tilbake penger når produktet ikke leveres med bilen...

Så noen fink igjen pengene fordi de hadde en hel dag uten EAP?

Skulle ikke forundre meg om det der var en skrøne

RuneW

Noen er tydeligvis helt desperate etter å komme med oppgulp. Skjønner ikke at de gidder.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)


Magnus Hansen

Sitat fra: Krizz på fredag 08. februar 2019, klokken 19:58
Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 08. februar 2019, klokken 18:42
Skulle ikke forundre meg om det der var en skrøne


:laugh: lol

For ordens skyld så mente jeg at det var disse twittertrollene som sto for skrøningen, ikke bmw2002. Bmw2002 er åpenbart ikke en stor teslafan, men tror jo selvfølgelig ikke han fabrikerer en slik historie

geear


Krizz

Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 08. februar 2019, klokken 20:32
Sitat fra: Krizz på fredag 08. februar 2019, klokken 19:58
Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 08. februar 2019, klokken 18:42
Skulle ikke forundre meg om det der var en skrøne


:laugh: lol

For ordens skyld så mente jeg at det var disse twittertrollene som sto for skrøningen, ikke bmw2002. Bmw2002 er åpenbart ikke en stor teslafan, men tror jo selvfølgelig ikke han fabrikerer en slik historie

Såpass skjønte jeg jo :P

Magnus Hansen

Sitat fra: Krizz på fredag 08. februar 2019, klokken 20:45
Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 08. februar 2019, klokken 20:32
Sitat fra: Krizz på fredag 08. februar 2019, klokken 19:58
Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 08. februar 2019, klokken 18:42
Skulle ikke forundre meg om det der var en skrøne


:laugh: lol

For ordens skyld så mente jeg at det var disse twittertrollene som sto for skrøningen, ikke bmw2002. Bmw2002 er åpenbart ikke en stor teslafan, men tror jo selvfølgelig ikke han fabrikerer en slik historie

Såpass skjønte jeg jo :P

Var redd det skulle misforstås. Å beskylde noen her inne for løgn straffes vel sikkert med to ukers utestengelse   ::)

Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

emurof

Sitat fra: bmw2002 på fredag 08. februar 2019, klokken 08:36
Kan se ut som bilen ble typegodkjent uten autopilot. Flere som har fått tilbakebetalt pengene for autopilot:

https://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-tesla-autopilot-europe-20190207-story.html

Hvor står det at flere har fått tilbakebetalt penger?

Spesielt siden autopilot ble godkjent like etter at denne FUDen begynte å spre seg... Hvorfor skulle folk få tilbakebetalt penger for noe som var rett rundt hjørnet?

emurof

Sitat fra: bmw2002 på fredag 08. februar 2019, klokken 09:59
Flere på Twitter fra Nederland som har fått utlevert bil og fått tilbake penger for autopilot.

Hvor? Jeg har ikke sett noen. Det eneste jeg har sett er påstanden om at noen har fått tilbake penger. Men det gir null mening når det viste seg å bare være snakk om timer eller så før det AP godkjent.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA