Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

P1A12

Startet av Ingemar Gävle, søndag 13. januar 2019, klokken 11:28

« forrige - neste »

Ingemar Gävle

kollade felkoder idag på min Citroen C-Zero -11 och fick fram P1A12 Vad kan det vara?
Det ända jag vet är att laddningen vid några tillfällen avbrutits för tidigt vid laddning från vår laddbox Eva Connect.
Tazzari Zero EVO, Citroen C-Zero, Mitsubishi I-Miev

elekTrond

Her er noen pekepinner:

Sitat
      Søkeresultater: p1a12    Sider: [1]       

1 Mitsubishi i-Miev / Citroën C-Zero / Peugeot iOn / P1A12 « av Ingemar Gävlei går kl. 11:28 »     
......  idag på min Citroen C-Zero -11 och fick fram P1A12 Vad kan det vara? Det ända jag vet är att  ......         

2 Mitsubishi i-Miev / Citroën C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Peugeot ION mange problemer « av elekTrondfredag 16. november 2018, klokken 17:04 »     
...... (?). :confused: (I wrote this before reading the P1A12 part of your report : )  Those printout's are a  ............ ? I see some values change from/between U1113 and P1A12. Perhaps it helps reading them together with the  ............  Authorisation of chargingNot authorised2 P1A12   (Vehicle charging faulValuePage Authorisation  ......         
3 Mitsubishi i-Miev / Citroën C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Hurtiglading stopper pga isolasjonsfeil « av elekTrondfredag 24. august 2018, klokken 20:40 »     
...... ) i minnet på bilen min:  EV-ECU:  P1AFA P1A12 Quick Charger READY timeout OBC abnormal stop OBC: ......         

4 Mitsubishi i-Miev / Citroën C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Ladefeil. Isolation feil. Hurtiglading « av elekTrondfredag 24. august 2018, klokken 20:45 »     
...... ) i minnet på bilen min:  EV-ECU:  P1AFA P1A12 Quick Charger READY timeout OBC abnormal stop OBC: ......       

5 Mitsubishi i-Miev / Citroën C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Gul varsellampe høyspenning « av elekTrondtirsdag 03. januar 2017, klokken 22:53 »     
......   (diagTroubleCode(s))EV-ECUEV_D7400000P1AFA  P1A12OBC(No CBF)39System NameNameMalfunction   ......

Du finner feilkodelister med feilsøking i de respektive kapitler av mmc-manuals.ru/manuals/i-miev/online/Service_Manual/2013/index_M1.htm
'13 Mjau

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA