Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.

Startet av Torair, fredag 11. januar 2019, klokken 17:23

« forrige - neste »

azzawaba1333

Da har jeg fått bekreftet levering via SMS/mail. LR, AWD, Blå/Sort, 18" m/HF og vinterhjul. Jeg bestilte 4. juni og får den 21. juni, utlevert i Stavanger. Meget fornøyd med så kort leveringstid!

patron

#1141
lol, sjukt urettferdig, men bra for deg da  :+1:  :D

Har fått SMS 2 ganger nå, om at jeg må sende inn lånebevis fra banken pga tredjepartsfinansering. Den første gangen sto det i SMS at jeg skulle sende inn til deliveryno @ tesla . com. I den andre mailen en jbalasanya... @ tesla . com. Har jo partnerfinansiering via DnB. Må jeg fortsatt sende inn lånebevis? Trodde DnB og Tesla ordnet alt imellom seg da de er partnere?

Prøvde å stille tesla samme spørsmålet, men var jo umulig å få noe svar derifra...

Arne1

Fant plutselig final innvoice på kontoen min, som ble sendt ut i dag. Får levert bilen lørdag 22.juni, bestilte lørdag 8.juni. Ikke fått sms men. Det må jeg si var kjapt

bno

Bekreftet levering 24.6.11:00 Rød LR AWD 19" Sport HF. Blir en kort tur med utvendig ubehandlet bil til detailer og Xpel beskyttelse.

Dag K


bno

Var ute på Risavika havn.  Der losses det Tesla model 3 i søkk og spann. Veldig (overrasekende) mange hvite. Ville trodd sort dominerte, men nei hvit og grå.Få røde ble kjørt i havn mens jeg observerte.

patron


E_S

Røde biler og P-biler er det ikke mange av. Med bestilling på rød P må jeg nok smøre meg med utålmodighet.. :P
:)

bno

Vanskelig å si hvor mange. Det jeg så like vel er at det er etablert et "lager" med Tesla model 3 der ute. Dette er biler som kom til Norge 5 juni. Det må være inventory for hvorfor langre oppimot 60-70 biler anslagsvis som ikke har blitt lvert siden 14 dager. Disse bilen var "innpakket" i folie noe ingen andre er.

Vikan88


Stianolp

Noen som har call på hvilke båter som er på vei nå siste 2 ukene av Juni? Skal visst komme en haug i følge Sales.

JEg vet at Grand Dahlia skal til Norge.. noen andre?

Daniel_0007

Sitat fra: Stianolp på tirsdag 18. juni 2019, klokken 09:10
Noen som har call på hvilke båter som er på vei nå siste 2 ukene av Juni? Skal visst komme en haug i følge Sales.

JEg vet at Grand Dahlia skal til Norge.. noen andre?

Grand mark er siste båt på vei til europa, usikker om den går videre til Norge
Model 3 2019 LR Rwd

patron

Er det noen som vet hvordan vei bilene som skal til nord-norge går? Er det slik at de kommer til trondheim og skippes videre med hurtigruten? Eller fra bergen med hurtigruten?

Hans Inge Berg

Sitat fra: Stianolp på tirsdag 18. juni 2019, klokken 09:10
Noen som har call på hvilke båter som er på vei nå siste 2 ukene av Juni? Skal visst komme en haug i følge Sales.

JEg vet at Grand Dahlia skal til Norge.. noen andre?

Ser at Nordic ACE skal ankomme Drammen i morgen tidlig. var innom Zeebrugge for noen dager siden: https://www.vesselfinder.com/da/vessels/NORDIC-ACE-IMO-9386225-MMSI-309586000

123kris

Sitat fra: Stianolp på tirsdag 18. juni 2019, klokken 09:10
Noen som har call på hvilke båter som er på vei nå siste 2 ukene av Juni? Skal visst komme en haug i følge Sales.

JEg vet at Grand Dahlia skal til Norge.. noen andre?

Skal Grand Dahlia til Norge? Den har akkurat vært i Zeebrugge å losset av biler, kom fra San Francisco.
Prometheus Leader kommer til Drammen 20 juni, så er det Auto Energy den 26 og Rcc Prestige 27 juni. Om disse har med seg Tesla vet jeg ikke, men de har hatt det før. Etter disse tror jeg det er en stund til vi får se særlig med båter med Tesla, da er det vel rolige tider før avslutning av q3.
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA