Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.

Startet av Torair, fredag 11. januar 2019, klokken 17:23

« forrige - neste »

fonberg

Sitat fra: alibaba på torsdag 13. juni 2019, klokken 10:08
Sitat fra: patron på torsdag 13. juni 2019, klokken 09:25
Var en av de som fikk SMS om estimert utlevering 14-22 med utleveringssted Tromsø. Har ikke fått FI eller VIN på siden (har skjult VIN, og har hatt det en god stund). Skal vel godt gjøre å få bilen i det estimerte tidsrommet da? Eller hva tenker dere?

Akkurat samme her - Utlevering Ålesund.

Samme her - utlevering Trondheim. (Dvs. jeg ser VIN i kildekoden, selv om websiden bare viser RN-nr).
Jeg var innom og hørte med de på Teslas showrom i går, og fikk vite at min bil da befant seg i Belgia. De antok utlevering siste uka i juni. Blir vel rush a la ultimo mars da tenker jeg :)
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Kiuhek

Jeg har ikke fått VIN eller noe enda. Bestilt 28.5.

Har prøvd å ringe til levering, men de har fjernet nummeret fra nettsiden og jeg har vært i køen i 30 minutter...ingen svar.

Vikan88

Sitat fra: Kiuhek på torsdag 13. juni 2019, klokken 15:50
Jeg har ikke fått VIN eller noe enda. Bestilt 28.5.

Har prøvd å ringe til levering, men de har fjernet nummeret fra nettsiden og jeg har vært i køen i 30 minutter...ingen svar.

Har ventet siden 21 april, så 28 mai er ingenting ;)

Kiuhek

Sitat fra: Vikan88 på torsdag 13. juni 2019, klokken 18:16
Sitat fra: Kiuhek på torsdag 13. juni 2019, klokken 15:50
Jeg har ikke fått VIN eller noe enda. Bestilt 28.5.

Har prøvd å ringe til levering, men de har fjernet nummeret fra nettsiden og jeg har vært i køen i 30 minutter...ingen svar.

Har ventet siden 21 april, så 28 mai er ingenting ;)

Tålmodigheten er ikke min sterke side  :P

bno

#1129
Sitat fra: fonberg på torsdag 13. juni 2019, klokken 15:40
Sitat fra: alibaba på torsdag 13. juni 2019, klokken 10:08
Sitat fra: patron på torsdag 13. juni 2019, klokken 09:25
Var en av de som fikk SMS om estimert utlevering 14-22 med utleveringssted Tromsø. Har ikke fått FI eller VIN på siden (har skjult VIN, og har hatt det en god stund). Skal vel godt gjøre å få bilen i det estimerte tidsrommet da? Eller hva tenker dere?

Akkurat samme her - Utlevering Ålesund.

Samme her - utlevering Trondheim. (Dvs. jeg ser VIN i kildekoden, selv om websiden bare viser RN-nr).
Jeg var innom og hørte med de på Teslas showrom i går, og fikk vite at min bil da befant seg i Belgia. De antok utlevering siste uka i juni. Blir vel rush a la ultimo mars da tenker jeg :)

Min befinner seg i Sandnes og er beregnet utlevert siste uke i juni. Ble fortalt av Delivery at den ankom for noen dager side fra Zeebrygge. Vel vi får se. Siste båt var så vidt jeg kjenner til den 5.6. Da har bilen vært her en stund. Det er mistenkelig lenge da jeg bor sentralt ved SC og så stor trafikk på utlevering har det ikke vært. Vel vi får se...

Lasse B

Noen som vet hva skipet som gikk fra Zeebrugge i går som skal til vestlandet heter?


Sent from my iPad using Tapatalk

AL76

Sitat fra: Lasse B på torsdag 13. juni 2019, klokken 23:24
Noen som vet hva skipet som gikk fra Zeebrugge i går som skal til vestlandet heter?


Sent from my iPad using Tapatalk

Tror det er TENERIFE CAR

bno

#1132
Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 10:13
Ser BMW og andre produsenter har en slags wrap på bilene som jeg antar skal beskytte lakken under transport, Tesla har ikke dette..?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo de har det se mitt innlegg side 70. https://elbilforum.no/index.php?topic=43452.msg813360#msg813360

bno

#1133
Sitat fra: AL76 på fredag 14. juni 2019, klokken 02:02
Sitat fra: Lasse B på torsdag 13. juni 2019, klokken 23:24
Noen som vet hva skipet som gikk fra Zeebrugge i går som skal til vestlandet heter?


Sent from my iPad using Tapatalk

Tror det er TENERIFE CAR
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=255805766

N0ya

Er det noen med mars/pre-mars bestilling som enda ikke har fått bil OG som har fått FSD som kompensasjon?
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Lasse B

Sitat fra: AL76 på fredag 14. juni 2019, klokken 02:02
Sitat fra: Lasse B på torsdag 13. juni 2019, klokken 23:24
Noen som vet hva skipet som gikk fra Zeebrugge i går som skal til vestlandet heter?


Sent from my iPad using Tapatalk

Tror det er TENERIFE CAR



Sent from my iPad using Tapatalk

Tankeboks

Sitat fra: patron på torsdag 13. juni 2019, klokken 09:25
Var en av de som fikk SMS om estimert utlevering 14-22 med utleveringssted Tromsø. Har ikke fått FI eller VIN på siden (har skjult VIN, og har hatt det en god stund). Skal vel godt gjøre å få bilen i det estimerte tidsrommet da? Eller hva tenker dere?

Fikk den samme meldingen (og er i Tromsø) og har akkurat samme status. Ringte delivery og venta i ti minutter på onsdag for å få en ullen "tror den er på vei oppover med båten, du får den i slutten av juni"

Kgf

Da har jeg fått overlevert min nye model 3, og det så bra ut. Hyggelige og fin overlevering, med klar beskjed om at dersom jeg fant noe, måtte jeg ta kontakt. De virket proffe og informative, og de står ikke tilbake for de andre store merkene på dette feltet. Har fått noen nye biler de siste årene...

Det eneste jeg lurer på er om det er andre som har fått gratis lading på 8 000 km? Jeg hadde ikke hørt om dette før, men for meg er det begrenset hvor ofte jeg kommer til å bruke det.

Men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med denne bilen. Virker veldig bra. Gleder meg til neste tur.
2022 Mercedes EQC AMG
2019 Tesla model 3 LR(solgt)
2017 Nissan Leaf tekna(solgt)

bno


Kgf

Det er det jeg ikke helt forstår....Trodde jeg bestilte med 7500 km, men jeg har bare sett 1 500 km på bestillingen min.

Jeg kommer nok til å bruke hjemme lading mest, da vi får innlagt Flexlader(22 kw) fra Grønn kontakt i garasjen. 
2022 Mercedes EQC AMG
2019 Tesla model 3 LR(solgt)
2017 Nissan Leaf tekna(solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA