Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Store pick up sperrer Tesla ladestasjoner

Startet av elektrolux, tirsdag 08. januar 2019, klokken 08:52

« forrige - neste »

Ebe

Stripen i midten er gammel? Ny stripe ligger under bilen til venstre?
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

hgs

Det ser ut som Helgerudgården i Sandvika, og er det det har jeg forståelse for trillingen. De er håpløst trange. Forøvrig den første offentlige ladeplassen jeg besøkte med Teslaen i 2014, og det frister ikke til gjentakelse. Å ikke plugge i er en annen sak...
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

engolf

Nu har jag gått till inköp av några remsor med balanseringsvikter, och nästa gång jag ser bilar parkerade som på bilden ovan kommer hjulen få några extra vikter både här och där. Förhoppningsvis hjälper det med att skaka loss dumheten:)

Klykken

Sitat fra: engolf på tirsdag 15. januar 2019, klokken 17:18
Nu har jag gått till inköp av några remsor med balanseringsvikter, och nästa gång jag ser bilar parkerade som på bilden ovan kommer hjulen få några extra vikter både här och där. Förhoppningsvis hjälper det med att skaka loss dumheten:)
Haha, det er terrorisme på sitt mest geniale  :laugh:
Håper ikke du misbruker dette!
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Ferry

Banan i eksospotta er en klassiker. Finnes fløyter som kan dyttes inn også. Hva var nøkkelstørrelsen på bunnplugg igjen?  ;D

cra

Sitat fra: Ferry på tirsdag 15. januar 2019, klokken 22:35
Banan i eksospotta er en klassiker. Finnes fløyter som kan dyttes inn også. Hva var nøkkelstørrelsen på bunnplugg igjen?  ;D

En annen fin variant til bananen i eksospotta finnes på Biltema. En tilhengerkontakt og et horn som kobles på lederen for bremselys.   ;D

Ellers er jo noen blikkbokser på ei snor en klassiker. Så et videoopptak forleden der noen hektet slike på slepekroken til en som hadde parkert ulovlig på HC-plass utenfor herværende Biltema.  :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Klykken

Vel, man bør uansett ikke egle på seg noen som allerede har et potensielt "issue" mot elbilister.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

engolf

Nu menade jag också elbilar som okkuperar en/flera platser utan att ens koppla i bilen när det fiins mängder med andra lediga platser.

KjellG

Snøball er en kjent metode der det er «avløpsrør».

Rollep

Sitat fra: engolf på onsdag 16. januar 2019, klokken 12:31
Nu menade jag också elbilar som okkuperar en/flera platser utan att ens koppla i bilen när det fiins mängder med andra lediga platser.
Ja, slike blir det dessverre stadig flere av for hver måned som går. Ikke nytter det å si noe til dem heller, da får man bare idiotsvar tilbake typ "Jeg skulle bare", "Jeg lader hjemme, så trenger ikke å lade her", "Jeg trodde vi som har elbil skulle parkere her hvis det var ledig plass" osv.

I forrige uke når jeg sto å ventet var det en kjerring som kom ut for å hive inn et par handleposer før hun satte kursen tilbake mot kjøpesenteret igjen. Ropte ut å fikk da til svar "Åh skal du lade?" Da brast det for meg "Ja hva faen tror du jeg står her å venter på, bedre tider, eller?" Heldigvis flyttet hun bilen ellers hadde det vært stor fare for at hun hadde kommet tilbake til en Leaf helt uten luft i hjulene >:(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA