Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla verve kode for superlading (få gratis stasj, tesla vegglader eller annet)

Startet av olavxxx, onsdag 02. januar 2019, klokken 16:01

« forrige - neste »

olavxxx

Hei,
Jeg har et par koder til overs. Hvis noen mangler kode for gratis superlading ved kjøp av ny Tesla, kan jeg før utgangen av dagens kampanje tilby stasj for bruk av min kode. Man kan da få et halvt år gratis superlading + gratis stasj fra meg på kjøpet :)

Det jeg tenker jeg kan tilby er for eksempel: Tesla vegg lader (ny), denne har verdi ca 3500-4500 på finn, over 5000 hos Tesla.

Eller: Ekte karbon speildeksler (M3/s/x). Verdi ca 2300. (da kjøper jeg de fra USA, ikke aliexpress, men laget i USA)..
Eller: fine interiørmatter, verdi ca 3000-3500.
Eller: "folie kit" DIY, anti ripe på model 3 støtfanger bak (bagasjeinnlasting) + folie for dørhåndtak + diy folie kit for frontlykter + foliekit til dashboard. verdi ca 1500-2000(?).

Jeg betaler frakten :)

Send melding hvis noen synes det er interessant.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA