Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som har bestilt - Hva gikk du for ?

Startet av Pallesnekkern, fredag 07. desember 2018, klokken 21:18

« forrige - neste »

ok67

Har sett den grå i Chicago, personleg synes eg den er litt kjedeleg, men det er ein smaks sak.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Toalmar

Sitat fra: ok67 på tirsdag 22. januar 2019, klokken 22:26
Har sett den grå i Chicago, personleg synes eg den er litt kjedeleg, men det er ein smaks sak.
Det har jeg også hørt fra andre. Er noe dritt å være i tvil......  :-1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

18650

Sitat fra: Toalmar på tirsdag 22. januar 2019, klokken 21:01
Har bestilt svart med svart/hvitt int. Vurderer å endre farge til grå. Litt synd man ikke har fått sett den live.

Ingen grunn til å gruble lenge over det. Sort var akkurat som forventet og så bra ut. Hvis man er på vippen mellom sort og grå, hadde jeg heller tatt sort og fått 19" «med på kjøpet». Eller hvitt/sort interiør slik du har gjort.

Toalmar

Sitat fra: 18650 på tirsdag 22. januar 2019, klokken 23:00
Ingen grunn til å gruble lenge over det. Sort var akkurat som forventet og så bra ut. Hvis man er på vippen mellom sort og grå, hadde jeg heller tatt sort og fått 19" «med på kjøpet». Eller hvitt/sort interiør slik du har gjort.
:+1: :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Langangen

Det er jo ikke så mye å velge i, men gikk for denne:
Long Range firehjulsdrift
Midnight Silver Metallic lakk
18-tommers Aero-felger
Alt svart Premium-interiør
Oppgradert Autopilot
Har en e-golf og crv fra før så da er det crv`en som ryker :)
Så er det bare å sette seg opp på liste til Y  :D
Model 3 2021 Sr+
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

Toalmar

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

trykkertor

Hvis du er glad i metallic-partikler i lakken, så er Midnight Silver, (den grå) desidert den med mest dybde.
Men det krever sitt solskinn for å se herligheten.

mrslovvo

Da har jeg også bestilt!

LR AWD
Deep Blue Metallic
18' Aero
AP
Sort/hvitt premium interiør

Står fremdeles estimert levering i mars, men regner med april.. håper på rett før påske, så jeg får lit tid til å bli kjent med bilen..

HermanGatevold

Spennende! Nesten identisk konfigurasjon som min. Hvilket fakturanummer fikk du? (Siste sifferne etter alle nullene)


tmn

Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

mrslovvo

Ok, jeg er helt NOOB, men finner ikke faktura for depositummet heller, fikk bare ordrebekreftelse, og der er det kun RN-nr..

HermanGatevold

Har du ikke denne inne på bilen din når du går på "Administrer" på Tesla kontoen din?


mrslovvo

#163
Never mind, måtte ha Tesla på norsk konto for å få opp tilgjengelige dokumenter  :laugh:

Fakturanr. 632

VikingWithWings

Performance – Long Range-firehjuldsdrift
Deep Blue Metallic lakk
20-tommers Performance-felger
Alt svart Premium-interiør
Oppgradert Autopilot
19" tredjepartsfelger m/Nokian R3

Levering i Mars ?? Lillestrøm.
11.mars -19 TM3P Deep Blue Metallic
EAP -> FSD | HW2.5 -> HW3.0 | FW2022.40.4.1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA