Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris vurdering

Startet av olavxxx, fredag 07. desember 2018, klokken 08:37

« forrige - neste »

olavxxx

Spørsmål om pris:
Hva tror folket en X75D 22. Des 17, 10500km går for?
Den er multicoat hvit, hvitt premium Interiør, karbon dash, sort premium tak, premiumpakke med hifi, vinter, automatiske kurvelys osv.
Nye 7s løsningen, er matter i hele bil, frunk og trunk.

20" R2 vinter, 22" onyx Sommer. Hjulene er ikke kjørt hele bilens km, siden jeg kjørte litt på org 20' sommer. Vinterhjulene er litt kantriper i.

Så er det xpel på bakdører, f800 pro 2 ch dashcam. Dash cam er montert med kabel inne i AP kanalen, med hardwiring kit loddet mot odb2 plugg som er plugget inn i bilen. (Ingen kabler i bilen er modifisert, ingen hull borret.) Kabel er stripset fast i dashrammen.

Bilen har aktivert AP, hengerfeste osv. Den har alt utenom FSD. Aldri vært dyr eller røyk i bilen, veldig fin stand. Tilsvarende konfigurert ny i dag tror jeg er 889.000 (+dashcam+200gb kort+xpel på dører+matter).

Det er siste autopilot (ap2.5), bilen har fått byttet dørsensorer og et takvindu på garanti. Synes den er meget bra mtp gap/seter (fast trekk).

geear

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131686407

Den mangler karbonlistene, har en størrelse ned på begge hjulsettene, og har svart interiør i stedet for hvitt, ellers er den vel lik. Tre måneder nyere. Ser ut som den er annonsert 50 000,- ned fra nypris, i tillegg til 20k for serviceavtale og 5k for foliering, 75k ned.

olavxxx

Jeg lurte på om ca 730-740 var realistisk pris.

geear

Det er vel bare kjøper som kan svare på hva som er greit, men syns det høres ut som veldig realistiske forhåpninger. Så eier jo jeg X75 selv, så hvor upartisk er jeg? :laugh: Hiv den på Finn 15-20k over det og sjekk stemningen? Du må ha noe prutningsmonn...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA