Referral på Model 3

Startet av eadie, tor 06. des 2018, kl. 12:42

« forrige - neste »

TRM

Var innom Tesla Skøyen idag. Snakket med to selgere. To totalt nedsnødde personer. Mulig det kommer en ny tråd om denne opplevelsen, men det handler i korte trekk om to selgere som uttrykte med all sin væremåte at jeg helst ikke skulle forstyrre de i sitt arbeid. Som jeg mistenker må ha vært å se siste episode av Paradise Hotel. Eller surfe på finn.no etter leilighet på Grunerløkka.

Referral kunne de iallefall ikke hjelpe med. Utifra oppsynet deres forsto jeg vel igrunn det før jeg spurte, men han ene karen fortalte at referral styres i sin helhet fra USA, og at han ikke kunne gjøre annet enn det jeg kunne gjøre - å sende en mail til referral@tesla.com, ett eller annet. Og det tror jeg han har rett i. For det har jeg lest her på forumet et sted.

Må si jeg fikk veldig ambivalente følelser for hele bilbestillingen. Har tidligere hatt svært gode erfaringer med Tesla Skøyen, men om dette er nivået det har falt ned til ser jeg mørkt på å eie en Tesla igjen.

Det faktum at det i lokalet sto utstilt en nydelig perlehvit Model 3 fikk meg heldigvis i bedre humør. Tesla skal være glad de har biler som selger seg selv.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

trykkertor

Sitat fra: TRM på man 25. feb 2019, kl. 21:58
Det faktum at det i lokalet sto utstilt en nydelig perlehvit Model 3 fikk meg heldigvis i bedre humør. Tesla skal være glad de har biler som selger seg selv.
Der traff du spikeren på hodet.
Har også hørt mye luddig fra "selgere" i Tesla-lokalet.
Den beste må ha vært hun som anbefalte meg å kjøpe 2 stk umc, når jeg spurte om pris på dobbeltlader til Model S for noen år siden.

hemi

meeen altså, kvalifiserte, interessert arbeidskraft er over middels vanskelig å få tak på.

Pocoloco

Var innom Tesla Skøyen idag. Snakket med to selgere. To totalt nedsnødde personer.

Har han "kontoret" til høyre for inngangsdøra? For jeg var der også for en mnd siden, han var så spydig og det virket som om man forstyrret de. Jeg fikk spurt to ting om referral og lading av TM3, men han kunne ikke svare heller. De korte og kalde svarene kom ut av kjeften mens han så på skjermen uten å se meg i øyne. For en dårlig opplevelse  :-1:
Flaks man bor i Nord Norge og ikke trenger å dra dit ever!
Tesla Model ≡ 06.04.19

maldal

Der kunne eg plutselig velge awards også

itje

Da fikk jeg opp valget på refferal i lootbox, kjekt.
Hadde bare 1, så jeg forventet å bare kunne sende et bilde ut i bane med Spaceman  :laugh:

Bedre med en limited edition caps/hat
2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

GOS

Sitat fra: hemi på man 25. feb 2019, kl. 21:08
noen skrev de fikk credits på face for refferals nå og... så varierer vel? men kan jo hende de juger.

Uansett, får ikke noen lader eller felger heller? :p

Jeg fikk anledning til å ta ut lader med en gang jeg hadde tatt ut min egen Model 3. (Brukte min egen referral kode ved bestilling)
Audi A6 e-tron Sportback Quattro Dynamic Pro bestilt november 2024, levert mai 2025
Model Y bestilt august 2022, tatt ut juli 2022
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
Tesla Model S85 blå, levert juni -14, 2019

TRM

TMYP        MY22
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

maldal

Hmm, er mulig det er rett da, jeg har 2 før 23. Desember og 1 etter  ::) Får vel prøve å finne meg noen som evt vil bytte da..

hkaspenberg

Fikk mail fra Referral program i går kveld med følgende tekst "Thank you for contacting Tesla Referral Program Support and please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused"
De jobber på, det er sikkert selv om ting tar tid...

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

hemi

jeg har 3 refferals, etter 24 desember, og får ikke valgt model 3 felger heller :/

olavxxx

Jeg bør vel ha hjul på S/X + hjul på 3(?).Du kan ikke vise dette vedlegget.

TRM

Sitat fra: trykkertor på man 25. feb 2019, kl. 22:03
Der traff du spikeren på hodet.
Har også hørt mye luddig fra "selgere" i Tesla-lokalet.
Den beste må ha vært hun som anbefalte meg å kjøpe 2 stk umc, når jeg spurte om pris på dobbeltlader til Model S for noen år siden.
Fantastisk! :)
Du spurte ikke samtidig om hvor mange UMC hun ville anbefale til Superladeren?

TMYP        MY22
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

1000kwh

Nå virker det som om alt som har med referral er fjernet både på tesla.com og i appen.

Så da kan man ikke følge med på dette lengre.. :/

Blip

Sitat fra: larssr på ons 08. mai 2019, kl. 13:44
Sitat fra: Daniel Johannessen på ons 08. mai 2019, kl. 13:25

Nåværende status med henvisning til modell 3

Inntil 28. mai 2019 får du 7500km gratis supercharging hvis du bruker min henvisningskode: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
etter 28. mai faller det, men du kan fortsatt få 1500 gratis km ved hjelp av koden :)

Anbefaler deg å ta en titt på de festede trådene på model 3 forumet..
Raskeste måten å bli kastet ut på, dette... ;)
Ekstra kjedelig for forum adm. å måtte redigere sitater i tillegg (derfor erstatte jeg med xxx).
  • Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd med 16 kWp solceller på taket

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA