Salg av bil/reservasjon.

Startet av Tesla1, ons 05. des 2018, kl. 13:02

« forrige - neste »

Tesla1

Siden det ikke blir aktuelt for oss med denne bilen lurer jeg på om det er noe å hente på å ta ut bil alikevel?
Har nummer 2xx så får bil raskt, men tenker dere det er noe å hente?

Ove

Tviler på det. Det er vel sagt fra Møller at
«Alle skal få» innen rimelig tid. De første som kommer er overprisede smurfeblå.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Trond.m

Etter 2 mnd og flere purringer fikk svar på søknaden min om å flytte reservasjonen fra kona til min datter.

«Beklager for sen tilbakemelding.

Når det kommer til reservasjonen så er denne personlig og kan ikke overføres til andre. Det er kun i særtilfeller at denne kan overføres til en annen person.

Vennlig hilsen

«navn»
Kundeservice

Lurer på hva særtilfelle er når det er ulovlig å flytte til et familiemedlem.
Virker som om de krever dødsattest eller noe i den retning. Har hørt mye dritt om Møller, men trodde ikke de var så håpløse  :o

ArTa

Sitat fra: TM på ons 05. des 2018, kl. 14:15
Etter 2 mnd og flere purringer fikk svar på søknaden min om å flytte reservasjonen fra kona til min datter.

«Beklager for sen tilbakemelding.

Når det kommer til reservasjonen så er denne personlig og kan ikke overføres til andre. Det er kun i særtilfeller at denne kan overføres til en annen person.

Vennlig hilsen

«navn»
Kundeservice

Lurer på hva særtilfelle er når det er ulovlig å flytte til et familiemedlem.
Virker som om de krever dødsattest eller noe i den retning. Har hørt mye dritt om Møller, men trodde ikke de var så håpløse  :o

De er klasseledende i det feltet.
BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

Trond.m

:+1: Dristig strategi når salget av Audi stuper

jorgen.jevne

Følte meg fri etter å ha solgt videre en leasing av en Passat GTE i sommer fra Møllerkonsernet.

Hva som har kommet frem i lyset de siste ukene har gjort at jeg føler avgjørelsen som ENDA bedre. Virker som et ekstremt arrogant system som er noe paradoksalt i en tid hvor salget har falt 80%.

Tesla1

Da rykket mange 1 plass frem i køen, så blir det kanskje e-tron senere når de kommer med noen gode kampanjer og rabatter :)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA