Skrevet av Emne: Kia Soul EV 2020  (Lest 17893 ganger)

goggo

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Kia Soul EV 2020
« Svar #195 på: Lørdag 15. Juni 2019, klokken 10:38 »
Ganske interessant at forhandleren hugo har vært i kontakt med mener at vi ikke må kreve så mye  ???

Som jeg har sagt flere ganger før her på forumet: Jeg er veldig fornøyd med KIA bilene (eier min femte KIA nå), men er drit lei av å måtte forholde meg til KIA forhandlere. Dette gjelder forøvrig KIA forhandlere både i USA og her i Norge, jeg har eid KIA begge steder. Vet ikke hva det er med disse forhandlerne, men er frista til å bruke ordet arroganse i stor skrift og med uthevet rød font...

Men ja - han selgeren sa faktisk at det nok var for mye å forvente at KIA skulle bruke Nobil databasen for å få en oppdatert ladestasjon database i bilen.

Heldigvis er det fint vær her på Sørlandet i dag, så jeg skal ta meg en nydelig skogstur i stedet for å hisse meg opp mer om dette.
Legger ved et gladbilde som viser parkeringsplassen ved et av mine favoritt turområder her, nå snakker vi  "fossilskam" for de som våger å ta dieselbilen når de skal ut på søndagstur :)

mvh
Hugo

Kjører Soul EV,  bor nær Kristiansand

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #196 på: Lørdag 15. Juni 2019, klokken 14:36 »
God tur.
Jeg har møtte mange Audi selgere som fortjener betegnelsen arrogante, men har god erfaring med min Kia forhandler. Regner ikke med at du kjenner så mange forhandlere, så statistikken din kan nok ha store feilmarginer  ;)

Up_&_Away

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #197 på: Mandag 12. August 2019, klokken 15:40 »
bekreftet - ikke hengerfeste  :-1:
VW e-Up! nybil fra august 2018