Tesla aksjer

Startet av Counterpointer, ons 28. nov 2018, kl. 23:56

« forrige - neste »

What-a-watt

Har sett én. Mange ganger. Tydeligvis en som ville vise seg fram. Ladet på Fokserød i 30 min., og på den tiden tror jeg han kjørte fram og tilbake 8-10 ganger uten å lade. Flust med ledige plasser....

hELgenen

Sitat fra: What-a-watt på søn 16. mar 2025, kl. 18:37Har sett én. Mange ganger. Tydeligvis en som ville vise seg fram. Ladet på Fokserød i 30 min., og på den tiden tror jeg han kjørte fram og tilbake 8-10 ganger uten å lade. Flust med ledige plasser....

Mulig de nye eierene liker parader og vise ting frem?

Klykken

Er det mange her som har eliminert sine posisjoner i TSLA etter at Trump (og Musk) kom til makta?
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

Counterpointer

Sitat fra: Klykken på man 17. mar 2025, kl. 10:25Er det mange her som har eliminert sine posisjoner i TSLA etter at Trump (og Musk) kom til makta?
🙋🏻�♂️
Jeg har det. Men tviler det er så mange her som har gjort det. Delvis fordi de ikke forbinder politikk og økonomi og delvis fordi de støtter Elon uansett.
Pluss at det er en del i denne tråden som tvilsomt har hatt Tesla aksjer noengang 😏

Klykken

Gjorde det samme - ble for sinnsykt det som foregår der nå. Tømte alle mine posisjoner i amerikansk børs forøvrig. Synes det er trist!

Men returnerer hvis ting roer seg der borte. Har dog mine tvil om at det skjer i perioden Trump sitter.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

Counterpointer

Sitat fra: Klykken på man 17. mar 2025, kl. 15:33Gjorde det samme - ble for sinnsykt det som foregår der nå. Tømte alle mine posisjoner i amerikansk børs forøvrig. Synes det er trist!

Men returnerer hvis ting roer seg der borte. Har dog mine tvil om at det skjer i perioden Trump sitter.
👍🏼

eikerkongen

Sitat fra: Counterpointer på fre 14. mar 2025, kl. 18:53Bukken og havresekken holder seg godt som analogi.
Follow the money 💰
Bruktbilselgere og politikere i valgår: Ikke til å stole på!

What-a-watt

arthur

Mandag falt Tesla-aksjen nesten fem prosent, og kort tid etter at tirsdagens handel tok til faller aksjen ytterligere 5,9 prosent.

Short-selgere har tjent store summer etter at Elon Musks Tesla har falt kraftig i markedsverdi. Siden toppnoteringen 17. desember har investorer som satser på kursfall, sikret seg papirgevinster på 16,2 milliarder dollar, eller rundt 171 milliarder kroner, ifølge data fra S3 Partners, skriver Financial Times.

hELgenen

Sitat fra: arthur på tir 18. mar 2025, kl. 19:14Mandag falt Tesla-aksjen nesten fem prosent, og kort tid etter at tirsdagens handel tok til faller aksjen ytterligere 5,9 prosent.

Short-selgere har tjent store summer etter at Elon Musks Tesla har falt kraftig i markedsverdi. Siden toppnoteringen 17. desember har investorer som satser på kursfall, sikret seg papirgevinster på 16,2 milliarder dollar, eller rundt 171 milliarder kroner, ifølge data fra S3 Partners, skriver Financial Times.

Håper den går helt ned i 50...

Counterpointer

Har postet mnd graf før. Den har flatet ut siden sist. Faller ikke like bratt.
Pluss hele det amerikanske markedet faller, ikke bare Tesla.... (Ikke så rart heller med Potus)

arthur

Alltid "morsomt" med sånne grafer hvor man kan velge tidsintervaller og manipulere både x og y aksjen slik at det ser ut akkurat som man ønsker å fremstille det uten at det nødvendigvis reflekterer utviklingen. YTD er et fall på 44%, "noe" mer enn den generelle utviklingen etter hva jeg har sett..

Electric cars in Norway

Sitat fra: hELgenen på tir 18. mar 2025, kl. 19:39Håper den går helt ned i 50...
På 50 er idet isf bare å kjøpe alt man kommer med begge henda he he

Counterpointer

For å gå tilbake til når den var 50$ så må vi til sen mars 2020. Omtrent ved starten på Covid......

Ikke veldig lenge siden

Electric cars in Norway

Sitat fra: Counterpointer på tir 18. mar 2025, kl. 20:16For å gå tilbake til når den var 50$ så må vi til sen mars 2020. Omtrent ved starten på Covid......

Ikke veldig lenge siden
I Tsla trading er det «veldig veldig lenge siden»  ;D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA