Biler ankommet forhandlere

Startet av Rilum, fre 28. okt 2011, kl. 15:02

« forrige - neste »

BE

Der var jeg online, det tok altså et lite kvarter til bilen var tilgjengelig på web. SPENNENDE!
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

daggad

Sitat fra: BE på fre 18. nov 2011, kl. 10:04
Der var jeg online, det tok altså et lite kvarter til bilen var tilgjengelig på web. SPENNENDE!

Flott da slipper du å kjøre den for å ha det gøy !  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

nilsrk

Sitat fra: Lynet på fre 18. nov 2011, kl. 10:01
Samme erfaring med support her  ;D  Kanskje vi skulle sendt henne en blomst  :) Men jeg aner ikke hvor i verden hun er??

Jeg tror hun er i England, det stod ihvertfall +44 foran telefonnummeret hun ringte meg tilbake fra når jeg snakket med henne.
Grimstad, Sort Leaf siden 22/11-11

nilsrk

Sitat fra: Mortenmann på tor 17. nov 2011, kl. 23:41
En ny variant av venting: bilen vår kom til Ålgaard Auto på Sandnes forrige torsdag. 8 dager senere står den fortsatt uklargjort bak butikken. De kan ikke svare på når vi får den. Hmm. Vet ikke hva som er verst - vente på noe du ikke vet helt hvor er, eller vente på noe du neeeesten har i hånden. Håper de ikke nedprioriterer oss som har skrevet kontrakt. :(

Fant nettopp ut at det var min sorte som var observert i Kr.Sand 5.nov. men jeg har jo forventet 25.nov. Men nå får jeg den til Tirsdag. Selgeren sier de har jobbet overtid hver dag på verkstedet...
Grimstad, Sort Leaf siden 22/11-11

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

Ole C

Daggad det ser ut som du får bilen først og blir den første Leafen i Ålesund \ sunnmøre.  uke 48 er det eneste jeg vet.......

Når bestilte du i grunn ? 

Er det noen her inne som har fått bilen fra BNH Økern ?
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

daggad

Sitat fra: Ole C på fre 18. nov 2011, kl. 21:43
Daggad det ser ut som du får bilen først og blir den første Leafen i Ålesund \ sunnmøre.  uke 48 er det eneste jeg vet.......

Går alt som jeg håper så er den her på tirsdag. Jeg skrev kontrakt 29 september etter det jeg mener å huske. Jeg var tidligere ute med å melde meg som kjøpeklar.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

El-vis

Hvit Leaf passerte meg i Majorstukrysset i kveld. Lekker! ;D
Kjører min tredje elbil, og Leaf nummer to.

Slipp en elbil foran deg i køen - så slipper du eksos i friskluftanlegget!

Ole C

Sitat fra: daggad på fre 18. nov 2011, kl. 22:03
Sitat fra: Ole C på fre 18. nov 2011, kl. 21:43

Går alt som jeg håper så er den her på tirsdag. Jeg skrev kontrakt 29 september etter det jeg mener å huske. Jeg var tidligere ute med å melde meg som kjøpeklar.

skrev kontrakt 15.09.2011, men var i på "hugge"  i april.... men venta siden i fjor ;D

jaja ei uke fra eller til spiller ingen rolle.   FYI jeg er nede i 25 km\t i snitt fart på corollaen... gjennom arb uka.
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

LarsE

Var innom og sjekket hos Ålgårds Auto i Sandnes i kveld og talte 1x rød, 10x blå, 10x sølv, 3x hvite og 1x sort i tillegg til demo bil. Det ser ut for at det tar tid å få bilene klargjort....

For min egen del så håper jeg å få min blå i midten av januar.
Stavanger - Sky Blue Leaf med solcelle levert 13.01.12

daggad

Ja de sa klargjøringen tok tid pga omlegging av vinterdekk.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Noen som har sjekket hos BNH Økern?
Nissan Leaf

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA