Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mer spotify

Startet av Råde, torsdag 22. november 2018, klokken 14:52

« forrige - neste »

Råde

Fra å ha hatt en dønn stabil Spotify tidligere er den nå dønn ustabil i v9 (2018.42). Andre?
e-Golf | X75D

duffus

Jeg får ikke lengre logget på..

jlan

Et par reboots med knappene på rattet, skifte fra spotify til radio og tilbake et par ganger, så kommer den (kanskje).
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

Råde

Sitat fra: jlan på torsdag 22. november 2018, klokken 18:32
Et par reboots med knappene på rattet, skifte fra spotify til radio og tilbake et par ganger, så kommer den (kanskje).
Og så detter den mest sannsynlig ut igjen  ::)
e-Golf | X75D

GeirHM

Her er det nå radiokanalene som ikke vil gi lyd fra seg før jeg gjør en resett. Startet sånn helt plutselig. God stund siden jeg fikk noen sw oppdatering. Merkelig.

o.b.lix

Virker fint hos meg, men så har jeg gammel MCU
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Motorwatt

Sitat fra: GeirHM på torsdag 22. november 2018, klokken 23:58
Her er det nå radiokanalene som ikke vil gi lyd fra seg før jeg gjør en resett. Startet sånn helt plutselig. God stund siden jeg fikk noen sw oppdatering. Merkelig.

Er det alle radiokanaler? Hadde problemer med alle andre enn NRK, men scannet kanalene på nytt. Det fikset problemet.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

PR

Etter oppgraderingen til v9 (2018.42), har jeg ikke hatt noe problem med radio eller Spotify. Jeg slet litt for noen versjoner siden med Spotify. Måtte restarte MCU noen ganger for å få kontakt med kontoen min. Jeg har MCU2.

GeirHM

@Motorwatt: Skal prøve det med ny inscanning av stasjonene. For når dette skjer så er plutselig ikke lyd å få fra noen av stasjonene. Både de fra marienlyst og de andre.

Akkurat nå er bilen til bulkskade-oppretting.

Motorwatt

Hvis det ikke engang er en svak skurrelyd, så er nok tipset mitt noe som neppe vil fikse problemet. Dessverre.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA