Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan Carwings

Startet av Saxo, tirsdag 25. oktober 2011, klokken 18:19

« forrige - neste »

Trond.Strom

#135
carwings er buggy og alle turer blir ikke lastet opp, all informasjon der er sånn ca riktig av en eller annen grunn. henger sikekrt sammen med at det tar 10 minutter å refreshe data.
min bil har kjørt 400ish km og carwings har registrert 150 og jeg har trykket ok på skjermen hver eneste tur

daggad

Ok. Hmmm...ikke bra.  :-\

Men jeg må si det viktigste for meg fungerer særs bra og det er iPhone appen !
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Trond.Strom

ja kjenner jeg er litt misunnelig der.

Tenkte at jeg skulle klare meg med web interfacet på min andriod intil det kom en android app i europa.

Har testa carwings på ipod touch og det fungerer jo supert der. Må faktisk vurdere å sette tvillingkort i min gamle iPhone 3GS

daggad

Gamle 3GS !?

Det er jo en super telefon, spesielt nå med iOS5. Om en ikke trenger bedre kamera eller spiller avanserte spill så er 3GS'en evig nok. Og så lett og billig det er å skifte deler på den. Jeg skrur de fra hverandre i atomer. Alle ungene har iPhone så det er greit å kunne mekke skjermer selv...de finnes nesten gratis på Ebay.

Ja, sett inn tvilling. Anbefales !!
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

jkirkebo

Sitat fra: daggad på tirsdag 06. desember 2011, klokken 10:15
Gamle 3GS !?

Det er jo en super telefon, spesielt nå med iOS5. Om en ikke trenger bedre kamera eller spiller avanserte spill så er 3GS'en evig nok. Og så lett og billig det er å skifte deler på den. Jeg skrur de fra hverandre i atomer. Alle ungene har iPhone så det er greit å kunne mekke skjermer selv...de finnes nesten gratis på Ebay.

Enig, jeg har 3GS selv, 2.5 år gammel. Satser på at den holder et par år til. Må riktignok få reparert et par småting på den (bl.a "stille modus"-knappen men det er nok av verksteder som fikser det billig.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

BE

Jeg håper ikke jeg er alene om å ha problemer med Carwings Web nå? Fikk nettopp beskjed om å aktivere på nytt, skrev inn alt sammen, bare for å få feilmelding om at det var problemer...

Håper ikke all kjørehistorikken er slettet...
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Elmo

Sitat fra: BE på onsdag 07. desember 2011, klokken 21:25
Håper ikke all kjørehistorikken er slettet...

Og alle trærne solgt som juletrær :(
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

eivisa

Sitat fra: BE på onsdag 07. desember 2011, klokken 21:25
Jeg håper ikke jeg er alene om å ha problemer med Carwings Web nå? Fikk nettopp beskjed om å aktivere på nytt, skrev inn alt sammen, bare for å få feilmelding om at det var problemer...

Håper ikke all kjørehistorikken er slettet...

Fikk det samme i dag da jeg skulle logge inn...
Osterøy

Kjører nå Nissan Leaf rød levert 07.11.2011. Kjørelengde: 236000km 11.02.2021
Hundai Kona 2020mod. Levert 19.10 20  9000km 11.02.2021
Ford Focus Titanium 1,6TDCI 2011mod.
El-sykkel Emotion Neo Cross
Hymer 698B bobil m/fiat ducato 3,0 Automat 2013mod.
Solgt:Saxo 2001mod. Kjørt 166000km på originalbatterier. Totalt 175000km skiftet 1 batt.

Trond.Strom

samme her....
det er nok en bugfix :)

LivH

Kanskje dette betyr at det er en Android-app på vei? Det er lov å håpe... :)
Hvit Leaf, fra 11/11/11

akseln

Tipper de har oppgradert nettløsningen og/eller backend. Dessverre tyder ny aktivering og feilmelding på at ikke alt har gått etter planen. Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Håper de klarer å løse problemene og at det ligger en liten førjulsgave og venter. Tviler på at dette har noe med mulig app for Android å gjøre.


Sent from my iPad using Tapatalk

Evert

Sitat fra: BE på onsdag 07. desember 2011, klokken 21:25
Jeg håper ikke jeg er alene om å ha problemer med Carwings Web nå? Fikk nettopp beskjed om å aktivere på nytt, skrev inn alt sammen, bare for å få feilmelding om at det var problemer...

Håper ikke all kjørehistorikken er slettet...

Nissan support has told me it's an issue with their website. Do NOT reactivate Carwings. (access via iPad/iPhone works normally)

greetings,
  Evert

akseln

Synes de kunne tatt seg bryet med å sende en mail til alle om dette! Mailadressene har de jo.


Sent from my iPad using Tapatalk

BE

Nå virker min Carwings web igjen.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Lynet

Snakket med support i dag, og bad den hyggelige damen om å gi beskjed til de lenger oppe i Nissan-systemet om følgende:

  • Android-appen må komme NÅ, eller la oss i det minste få vite NÅR den kommer
  • Tregheten i PC-Carvings er uholdbar i 2011, må løses snarest
  • Det med å trykke ok på skjermen i bilen for å få opp turene på Carwings er irriterende og unødvendig
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA