Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 på utstilling hos Tesla Skøyen

Startet av georglu, tirsdag 13. november 2018, klokken 12:38

« forrige - neste »

ganton

Var innom og tittet idag. Førerposisjonen virket bra. Bilen litt mindre og lavere enn jeg hadde sett for meg, men enda finere eksteriør live enn på bilder. Interiør ikke helt opp mot premium (jamfør BMW o.l. ) men ser absolutt bra ut. Gleder meg.
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19)

telcontar

Var også og så på bilen i dag, bedre enn ventet på interiør kvalitet og plass for meg. Er langt bak i køen, så får neppe invitasjon til å konfigurere i år

Svolar


noto

#108
Sitat fra: telcontar på lørdag 01. desember 2018, klokken 19:49
Var også og så på bilen i dag, bedre enn ventet på interiør kvalitet og plass for meg. Er langt bak i køen, så får neppe invitasjon til å konfigurere i år

Alle med reservasjon får konfigurere i år. Sjekk Tesla-kontoen din, inkl email-innstillingene.

Edit: Overså at posten er en uke gammel.

Disqusor

Produksjonen har passert 5000 per uke! 7500 i løpet av Q2


Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

SHN

Selgeren som jeg pratet med på Skøyen i dag, sa at den blir tatt bort før jul. Grunnen er at Skøyen skal konsentrere seg om S og X frem til 1. januar. Alle henvendelser angående salg av M3 rettes til Amsterdam frem til da. Jeg fikk oppgitt følgende telefonnr. som kunne benyttes: 21 51 40 17. Åpningen for bestilling av M3 kom brått på for de på Skøyen også.
Trøndelag  ◊  e-Golf 2014 - solgt  ◊  TMS 90D 2016 - solgt ◊ Taycan 4S+ 2020

Asterix

Noen som vet om Model 3 fortsatt er utstilt på Skøyen til uken, altså perioden 10. - 14 desember?

RuneW

Sitat fra: ganton på lørdag 01. desember 2018, klokken 18:07
Var innom og tittet idag. Førerposisjonen virket bra. Bilen litt mindre og lavere enn jeg hadde sett for meg, men enda finere eksteriør live enn på bilder. Interiør ikke helt opp mot premium (jamfør BMW o.l. ) men ser absolutt bra ut. Gleder meg.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

lirekassa

Sitat fra: Asterix på lørdag 08. desember 2018, klokken 23:40
Noen som vet om Model 3 fortsatt er utstilt på Skøyen til uken, altså perioden 10. - 14 desember?

Den er utstilt fram til 31/1. Og så vil jeg tro det kommer europeisk versjon litt senere igjen.

hawK

Sitat fra: RuneW på lørdag 08. desember 2018, klokken 23:45
Sitat fra: ganton på lørdag 01. desember 2018, klokken 18:07
Var innom og tittet idag. Førerposisjonen virket bra. Bilen litt mindre og lavere enn jeg hadde sett for meg, men enda finere eksteriør live enn på bilder. Interiør ikke helt opp mot premium (jamfør BMW o.l. ) men ser absolutt bra ut. Gleder meg.

Amoss

Sitat fra: RuneW på lørdag 08. desember 2018, klokken 23:45
Var også innom i dag. Var det noen som klarte å få igjen hanskerommet?

Nå var ikke jeg der i dag, men da jeg var der for en tid tilbake var det også en som hadde problemer med å lukke hanskerommet, og ga opp. Jeg prøvde så EN gang og den holdt seg fint lukket etterpå.
Model S 85D

RuneW

Sitat fra: Amoss på søndag 09. desember 2018, klokken 02:34
Sitat fra: RuneW på lørdag 08. desember 2018, klokken 23:45
Var også innom i dag. Var det noen som klarte å få igjen hanskerommet?

Nå var ikke jeg der i dag, men da jeg var der for en tid tilbake var det også en som hadde problemer med å lukke hanskerommet, og ga opp. Jeg prøvde så EN gang og den holdt seg fint lukket etterpå.

Hehe, det er jo fantastisk om de har laget et hanskerom som man må lukke på en spesiell måte...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

anorway

Når jeg var på Skøyen for en liten stund siden og prøvesatt Model 3. Så var det også problemer med hanskerommet. Det bare "hang og slang". Selvom man forsøkte å dytte den igjen, så spratt den bare ut igjen.

Sånne små ting kan komme til å irritere meg hvis det skjer på min bil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA