Nissan Ev community

Startet av Trollemor, tor 08. nov 2018, kl. 21:53

« forrige - neste »

Trollemor

Flere som har fått invitasjon til å delta i dette? Er jo flott å kunne være med å påvirke, men er det egentlig bare en skjult form for reklame? Noen som har takket ka som kan dele erfaringer?
Ford Ranger EV 2001 modell
Nissan leaf 2014

Ulvis

Eg har deltatt såvidt i Nissan Leaf Global Advisory Board, om det er det samme? Det er ekte greier og du får til og med betalt for deltakelse. Dei har tidsbegrensa kampanjar med spørreundersøkelse om bruksmønster,vehicle to grid, osv osv. Gode synspunkt blir belønna med credits som kan løysast ut i faktiske gavekort. Bør vere god sjangs til å bidra, men for å vere eit globalt(?) forum hadde eg kanskje venta enda meir aktivitet. Har ikkje merka noko til reklame men dei er ivrige på å sanke inn besvarelsar.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

Trollemor

Tusen takk for svar. Var Brand advisory board jeg snakket om ja. Da har jeg meldt meg inn
Ford Ranger EV 2001 modell
Nissan leaf 2014

Ulvis

Eg har ikkje høyrt noko til dette i forskjellige forum her, så er vi ganske få som har fått invitasjon, eller er det noko alle Nissan kundar får? Norge burde jo vere ei gullgruve av erfaringar å høste av.
Eg trur eg sanka 50USD på eit par besvarelsar, mulig det var få deltakarar så det vart litt ekstra.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA