8 ball says: Prisene kommer i morgen.

Startet av Lassiiboiii, tor 25. okt 2018, kl. 11:10

« forrige - neste »

goggo

Sitat fra: trykkertor på lør 27. okt 2018, kl. 10:51
Så jeg endte med å ta en ringerunde og Larvik Auto har en helt annen kjemi med kundene sine. Noe som gjør at jeg mer enn gjerne tar turen dit igjen i forbindelse med utlevering av e-Niro også.
Dermed har de sikret seg en kunde (meg) som vender tilbake igjen og igjen.

Hmm... Interessant! 

Kanskje vi skulle starte en egen e-Niro tråd der vi diskuterer erfaringer med Kia forhandlere og Kia verksteder? Jeg håper at vi er fri til å velge den forhandleren vi vil, selv om vi har angitt en foretrukket forhandler (eller hva det nå sto i den teksten) når vi betalte inn våre 7777,- kroner :)

mvh Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Elbilensrekkevidde

Kia e-Niro prisene kommer nok enten i morgen eller mandag på sms til oss på listen eller så lanseres det via egen Kia pressemelding. Jeg håper vi får de i morgen.

Aqua

Så jeg endte med å ta en ringerunde og Larvik Auto har en helt annen kjemi med kundene sine. Noe som gjør at jeg mer enn gjerne tar turen dit igjen i forbindelse med utlevering av e-Niro også.
Dermed har de sikret seg en kunde (meg) som vender tilbake igjen og igjen.

Bilforhandlere (og andre detaljhandlere) bruker et lass med penger for å få kundene inn i butikken, men makter ikke å gi de potensielle kundene en god nok opplevelse når de er der.
Min datter har samme opplevelse med BOS. OK i salgsøyemed egentlig, men etter 5 henvendelser for å få bestilt time til første service ga hun opp. Nå kjører jeg til nabobyen for service for henne og det er også der jeg har bestilt min e-Niro. Topp service på alle plan og dessuten billigere. Tåpelig, BOS mistet to kunder på elendig kundebehandling som ikke engang hadde kostet dem fem øre.

Ahm

Hmm gjelder dette både avdelingen i åsane og den på minde?

petgok

Det heter Larvik Motor, og ikke Auto. Er kjempefornøyd med dem jeg også, og fortsetter hos dem med service på Soulen og Evnt kjøp av e-Niro selvom jeg har flyttet fra Larvik til Fredrikstad området :+1: ;)
Tesla model Model 3 (2019)
Polestar 2 (2022)

trykkertor

Sitat fra: Ahm på lør 27. okt 2018, kl. 16:58
Hmm gjelder dette både avdelingen i åsane og den på minde?
Ja, det gjelder begge avdelingen.
Kan legge til at når jeg trenger verkstedstime på min Sportage, tar det typisk 4-5 uker før jeg får bilen inn.
Selv på rimelig "akutte" ting som oljelampen lyser, eller feil på bremsene.

trykkertor

Sitat fra: petgok på lør 27. okt 2018, kl. 18:09
Det heter Larvik Motor, og ikke Auto.
Stemmer. My bad. Skrivefeil i farten.

pofeet

Begynner å bli rimelig lei å vente på pris  :-1: :-1:

Det kan da ikke være så vanskelig å sette den prisen. Det er rimelig kort tid til lansering.

batterimannen

Poster det samme her som i den nesten helt like tråden:

Teslabjørn
October 26 at 2:28 PM ·

Pictures of the European e-Niro. It looks just like the Korean except that this one has Type 2 CCS and JBL speakers. Prices will be announced on Monday.

Så da regner vi med at prisen kommer på mandag....
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Elbilensrekkevidde

Morten Christiansen

Det heter Larvik Motor, og ikke Auto. Er kjempefornøyd med dem jeg også, og fortsetter hos dem med service på Soulen og Evnt kjøp av e-Niro selvom jeg har flyttet fra Larvik til Fredrikstad området :+1: ;)

Noen erfaring med Kia Fredrikstad/Sarpsborg?

Morten Christiansen

Beskjeden jeg fikk i Bergen på min 2013 Sportage var:
"Det er kø ut av dørene på denne bilen. Hvorfor skal vi ikke da ta i det hele tatt diskutere kroner og øre. Hvis du ikke vil ha bilen, er det mange bak deg som er klar til å handle"

Siden jeg har bestilt Niro, og bare må velge behandler så tenker jeg det blir omvendt for min del.

Jeg kan velge hvilken Kia forhandler som helst, gi meg en pris og dersom den er god så kjøper jeg hvis ikke kjøper jeg av en annen.

lirekassa

Men gjelder det i særlig grad nå da? Prisen er vel rimelig satt vil jeg anta...

Mr Oizo

Aqua

Sitat fra: Morten Christiansen på søn 28. okt 2018, kl. 18:08

Noen erfaring med Kia Fredrikstad/Sarpsborg?

Har bestilt e-Niro av Bilbutikk1 i Fredrikstad. Hatt en KIA Sportage på service der og er godt fornøyd, både med mottak, servicen og prisen.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA