Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering nov/des

Startet av Pilot, fredag 12. oktober 2018, klokken 07:26

« forrige - neste »

zbk

Kanskje mindre båt som har denne frakten. Kjipt uansett årsak.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

geear

Min gikk fra Zeebrugge til Hirtshals med Celandine: https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:116075/mmsi:249436000/imo:9183984/vessel:CELANDINE

Forstod det slik at det gikk i fast transport mellom Zeebrugge og Gøteborg for Cldn. Skulle tro det var stort nok til å takle litt vær.

Så gikk den på MS Bergensfjord fra Hirtshals til Tananger i storm.

zbk

Ikke vet jeg. Det var den informasjonen jeg fikk. Den store tuben med tålmodighetskrem er utsolgt og jeg er utålmoding  ::)  Nå har jeg ikke ventet veldig lenge ennå, men dog...
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

rfagerdal

Ringte Tesla-Stavanger igjen idag for å høre hvor bilen var i verden og fikk svar nå at det ser ut som den er klar 27 Desember :(. Blir veldig sein julepresang dette. Håper virkelig den er her før nyåret begynner, skifter jobb så eg må kjøre gjennom bommene nå :(

Stylus

Jeg krysser fingre for at dere får bilene snart!
Hentet min idag, og kan ikke annet enn å glise bredt

rfagerdal

Sitat fra: Stylus på fredag 14. desember 2018, klokken 19:38
Jeg krysser fingre for at dere får bilene snart!
Hentet min idag, og kan ikke annet enn å glise bredt

Sindregasland


Stylus

#112
Mange takk!! :D Gleder meg til å bruke dagene og ukene fremover til å teste alt sammen.
Hentingen gikk veldig effektivt, selv om jeg er litt usikker på kunnskapsnivået til vedkommende jeg tok imot bilen fra. Likevel; høflig  og blid, og fant svar på de tingene jeg spurte om.
Bilen var fin med unntak av et lite hakk i lakken, samt noe støv inni kamerahuset i frontvinduet. Det ble notert og jeg skal visst bli kontaktet for utbedring. Jeg har hvertfall ro i kroppen og koser meg med ny, flott bil!

Sindregasland

Da er undertegnede opplyst om utlevering i Stavanger på Lørdag 22.12! Skal det altså bli tidenes julegave??

zbk

Tesla delivery hadde forsøkt å ringe meg i går akkurat når jeg var ute på en løpetur. Nytteløst å ringe tilbake og ingen flere oppringninger etterpå.

Er det utleveringsdato eller forsinkelse? Jeg blir tullete av å vente...  :o ::)

Gratulerer, Sindre!!
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

rfagerdal

Sitat fra: Sindregasland på søndag 16. desember 2018, klokken 07:17
Da er undertegnede opplyst om utlevering i Stavanger på Lørdag 22.12! Skal det altså bli tidenes julegave??

AndreasRingdal

Har fått beskjed om at lagerbil (x75) er på vei fra Bærum til Lillestrøm for utlevering. Venter fortsatt på telefon fra utlevering. 

Noen som har noe fornuftig å si ang hvor lang tid det går fra bil ankommer Lillestrøm til de avtaler utlevering?

TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

matsbue

Jeg fikk min bil utlevert torsdag kl 10 - formiddagen dagen før stod den fortsatt på havnen i Drammen.

AndreasRingdal

Sitat fra: matsbue på mandag 17. desember 2018, klokken 11:34
Jeg fikk min bil utlevert torsdag kl 10 - formiddagen dagen før stod den fortsatt på havnen i Drammen.
Når tok de kontakt fra utlevering og avtalte tidspunkt da?
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

matsbue

Jeg tok kontakt med Tesla ca en uke før (da jeg så at planlagt levering stod i Final Invoice uten at jeg hadde hørt noe). Da fikk jeg opprinnelig tid på onsdag uken etter, men de ringte med på tirsdag og sa at det ble vanskelig, men de kunne se hva de fikk til. Dagen etter (dvs, planlagt utleveringsdag) fikk jeg telefon på formiddagen med at bilen fortsatt stod på havnen i Drammen. Dagen etter hentet jeg den på Lillestrøm...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA