Bekreftet leveranse

Startet av Joakim Sveli, tir 11. okt 2011, kl. 09:33

« forrige - neste »

kenmyhre

Jeg skulle få vite levering i løpet av neste uke.. Hørte med selger på torsdag, da jeg prøvekjørte bilen igjen! :) Like overraska over god den er å kjøre denne gangen også! :p

Saxo

Fikk i dag bekreftet levering 11.11.11 i Trondheim. Jeg var den første som skrev kontrakt hos Witro bil en gang i desember 2010.  blå bil :-) Fikk beskjed om at 15" felger ikke passet på grunn av byggemålene til skivebremsene/caliptere.
Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim 2011 mod

Ole C

;D ;D ;D OFF TOPIC  ;D ;D ;D men fikk antydet levering i november idag , og var blant de 10 første.

Hadde jeg vært selger hadde jeg sagt det til alle de 200 jeg hadde på lista , kanskje bra jeg ikke er selger  ::)

Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

daggad

Håper virkelig det stemmer Ole C da du ikke er langt unna for befaring !  ;D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Ollie

Sitat fra: Spooz på lør 15. okt 2011, kl. 09:48
Sitat fra: Lunde på fre 14. okt 2011, kl. 16:37
Hahaha oioioi joda jeg ville bare prøvekjøre en og skrive en liten artikkel om det på elbil.no  ;D  Nå er det vel bare Z-Zero som ikke er prøvekjørt enn så lenge og LEAF da . Om det ikke kommer flere på banen med det første blir det en liten pause i testingen på elbil.no  :-\
:
Vi har hatt Leaf stående hos oss i over en måned, for demo. Har både EU og US utgave hos oss for øyeblikket.

Venter USA utgave i slutten av November. Er veldig nysgjerrig om det Amerikanske Carwings simkortet virker i Norge? Regner med at dere har testet det? ::)

Aspiranten

Sitat fra: daggad på man 17. okt 2011, kl. 21:24
Håper virkelig det stemmer Ole C da du ikke er langt unna for befaring !  ;D

Ja da blir det en søndagskaffe i Ålesund  ;D
Nissan Leaf

LarsE

Snakket med Ålgårds Auto i Sandnes og de kunne enda ikke bekrefte leveringstidspunkt, men håpet å ha oversikten klar i løpet av neste uke.

Ubekreftet så antydet selgeren leveranse av min blå bil i midten av januar. Forstod det sånn at det var manko på sorte og røde biler - dvs at det ville være leveringstid på disse utpå nyåret. For informasjon så var jeg et-par-å-90 i bestillingskøen hos Ålgårds Auto.

Så da ble det ikke "høstløv" ...
Stavanger - Sky Blue Leaf med solcelle levert 13.01.12

daggad

Når bestilte du da Lars ?
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

LarsE

Jeg signerte avtale med Ålgårds Auto i Sandnes den 22/9 - en blå m/spoiler. På det tidspunktet hadde selger ingen anelse om leveringstid annet enn at det burde bli innen mars/april 2012....

Så i forhold til mars/april 2012 så er midten av januar OK  :)
Stavanger - Sky Blue Leaf med solcelle levert 13.01.12

Sualc

Hei,

er det noen som har fått bekreftet levering fra BNH? Jeg fikk beskjed om at listene ville være klare på fredag som var, så fikk jeg vite at det var i går...men fortsatt ikke hørt noe ???
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

Kai

Hei Sualc

Jeg har også bestilt fra BNH i Ski.
Jeg er nok langt fremme i "køen" da jeg skrev kontrakt i des. 2010.

Jeg ringte selger i dag, han skal gi meg beskjed så snart en dato forekommer. Jeg skal da oppdatere forumet her. Han mumlet noe om senere i dag eller i morgen, men det tar jeg med en smule salt.

Jeg er også interessert i å høre om noen fra BNH har fått leveringsdato.

Kai

Sualc

Hei Kai.

Jeg bestilte ikke så tidlig...bestilte i begynnelsen av august, men håper jeg er like etter deg i køen allikevel (selgeren snakket om at det var 5-6 før meg når jeg bestilte).

Får håpe BNH får i gang listen over leveringstidspunktene snart, bør jo ikke ta sååå lang tid, og særlig ikke når endel andre (som bestilte i september) allerede har fått vite noe :-[

Sualc
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

Aspiranten

Jeg var i kontakt med BNH i sommer for å bestille, men måtte skrive meg på listen og ble oppringt på den offisielle før-salgsdatoen i september...  ::)

Nissan Leaf

JAG

Jeg har fått "bekreftet" at vår Leaf kommer til Trondheim 18.11.11. Så skal den klargjøres, registreres og være klar til levering påfølgende uke.
Venter på Leaf i Trondheim

CarlosJardinero

Jag: Når skrev du under på kontrakten?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA