Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Seter/interiør i ny Model X

Startet av Albedo, tirsdag 09. oktober 2018, klokken 22:05

« forrige - neste »

snd

P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Øggen

#16
Vil også meine at dette e total feil vei å gå.
Mtp. effektivisering på fabrikk e det til det bedre, men ej som kunde skal egentlig drite i korsen det går med firmaet.
Blir alt for snevert og direkte latterlig i mine auge. Men men
Glad det kjem mange andre alternativ i framtida. Kanskje dei begynne å tenke litt når salget droppa til 0.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Amoss

Sitat fra: jkirkebo på lørdag 10. november 2018, klokken 12:35
Dette lover ikke bra foran introduksjonen av TM3. Det er lite aktuelt for oss å ta ut reservasjonen om stoffseter ikke blir tilgjengelig. Da må vi nok se på andre alternativer.

Tror og håper at de mener at S+X er "premium" bilene og derfor ikke trenger "økonomi" alternativet med stoffseter, mens Model 3 blir bilen for de som velger "økonomi" interiøret uten imitert skinn.  Joda, jeg vet at det er andre grunner enn økonomi for å velge stoff, bare gjetter på Tesla's vurdering.
Model S 85D

HelectriC

En bilprodusent som mener de operer i premiumsegmentet kan ikke ha så få alternativ. Det er kun billigbiler som har så få alternativer. Der er halve vitsen med å bestille dyr bil, fordi man får den slik man ønsker og ikke slik produsenten ønsker produsere den for å få så stor batchstørrelse som mulig.
Jeg synes dette er skikkelig tragisk og tror dessverre dette kun vil gjøre interesssen for Tesla mindre og mindre, spesielt når det nå kommer fler alternativ der du kan velge mellom alle mulige kombinasjoner av utstyr (etron, iPace, EQC, Taycan). Man kan ikke la hele salget hvile kun på fordelen med ladenettverket.
ioniq 5

krl

Sitat fra: snd på lørdag 10. november 2018, klokken 13:10
Sitat fra: krl på lørdag 10. november 2018, klokken 12:33
lyst tak er borte

nei
Det er koblet mot gulnede plastseter, også kjent som "creme veganskinn", så rimelig uaktuelt.. Men ser nå at det går an å få til lyst tak sammen med dette ja.

ruslebiff

Er nok ikke noen naturlov at man må ha masse valgmuligheter på premiumbil. Nordmenn kjøper stort sett svarte eller grå biler med sort skinn interiør når de skal ha premium. De vil helst ha mest mulig utstyr. Dette med å ha mange valgmuligheter er noe produsentene gjør for å øke inntjeningen - ikke primært for kundene.

geear

Whaaaat! "Delskinn"-setene vi har i vår er de desidert beste å sitte i, og de er også veldig pene å se til. Hadde valgt de igjen in a heartbeat, også for samme pris som veganskinn. Mye skryt for utseende får de også.

Ikke en flekk, men skal være sagt at de ble impregnert med gtechniq.

noto

"Black Textile is gone from the configurator, but Electrek learned that it's still available off the menu."

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA