Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestilt i3 120ah? Del erfaringer, leveringstid, farge og specs

Startet av Jarv!s, onsdag 03. oktober 2018, klokken 17:31

« forrige - neste »

Foremost

Sitat fra: TM på lørdag 03. november 2018, klokken 21:37
Last ned appen Drivers Guide og legg inn VIN 7D00155. Det er en norsk i3.
Appen spør et 17-sifret VIN nummer. Kan ikke klikke "Download" med 7D00155.

hemi


Trond.m

Sitat fra: hemi på søndag 04. november 2018, klokken 01:54
du er ca 140 biler forran meg på serienr 155
Var ikke min. Plukket bare en tilfeldig som jeg så var norsk. 140 biler er bare en dagsproduksjon, så da blir vel din ferdig på mandag  :+1




Trond.m

Forsøk med WBY8P2108K7D00155 i Drivers Guide for å hente instruksjonsbok.

Foremost


Blodstrupmoen

Sitat fra: TM på søndag 04. november 2018, klokken 06:50
Sitat fra: hemi på søndag 04. november 2018, klokken 01:54
du er ca 140 biler forran meg på serienr 155
Var ikke min. Plukket bare en tilfeldig som jeg så var norsk. 140 biler er bare en dagsproduksjon, så da blir vel din ferdig på mandag  :+1
Oi, kjipt å få en mandagsbil.
BMW i3 94Ah
BMW 118d E87
Porsche 911 Turbo
Alfa Romeo 1750 GTV

hemi

min ble ferdig på fredag, de runda seirenr 300 da også ser det ut som

mgrav

Hei, ser at det er noen som har spurt, men ikke fått svar. Hvor får dere dette VIN nummeret fra? Er dette informasjon som ikke skal deles ut, men at noen har fått det likevel?

Har bestilt ny i3 den 09.10, står uke 51 på kontrakten, men selger sier at jeg ikke kan forvente meg bilen før i uke 2-3. Kan noen si om bilen min er produsert men denne informasjonen?

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

hemi

Fellesnevner her er for de første er vel at vi alle bestilte absolutt første mulighet, du er nesten en uke bak, men tenker du får før nyttår, litt avhengig av hvor du er i landet

RogernEL62

Vår første EL bil er bestilt :)

BMW i3s Jucaro Beige med highlight Frozen Grey metallic og full pakke.
Bestilt 29 okt 2018 levering ca uke 7 2019.

Bgk

når jeg bestilte min i3s 120 ah sa selger at skinnet i suite er blitt litt mer brunt enn det har vært i foregående modeller. Sitter nå på konfiguratoren og ser at det ble veldig mye brunere enn det var før :o noen andre som har fått med seg dette, og hva synes dere? litt usikker selv, men man får vel ikke ordentlig inntrykk av det før man kan sette seg inn i bilen.

Trond.m

Det ville i så fall være positivt etter min smak. Synes den gamle fargen gikk for mye mot rødt. Særlig i forbindelse med rød bil så framstod dagens farge som litt feil.

Samco

Blir spennende med rekkevidde tester på 120amp versjonen. Har selv om noen år et lengre rekke vidde behov ved flytting med lengre jobb pendling så ser litt på hva som kansje blir min neste EV.

Trond.m

Sitat fra: Samco på lørdag 10. november 2018, klokken 12:32
Blir spennende med rekkevidde tester på 120amp versjonen. Har selv om noen år et lengre rekke vidde behov ved flytting med lengre jobb pendling så ser litt på hva som kansje blir min neste EV.
ja, min teststrekning er 18,5 mil med 850 meter stigning. Det går greit med 94 Ah om sommeren, og målet er at den nye skal klare det også om vinteren.
Renger med at den første testen blir ca 1. desember.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA