Nå synes jeg prisen på Kona på Finn begynner å bli kriminelt høy! Nå med bilde.

Startet av pofeet, fredag 28. september 2018, klokken 09:34

« forrige - neste »

LFC

Det viser vel at stoffseter ikke er så HOT når man kan få ventilerte elektriske seter til bittegranne ekstra.
Brukte spisepinner «solgt»
Brudekjole «gitt bort»
2 skiver med Nugatti «solgt»
Pent brukt engangsgrill « i bestilling»

tuono

Vel....de ventilerte skinnsetene ryker ikke akkurat ut av listene, og priseforlangende går jamnt nedover.

trykkertor

Jo, men er ikke den tekstilbilen første og eneste forsøkt solgt på finn, og den ligger enda??

arthur

Det vi har sett siste ukene er at selgere sletter annonser, men legger de ut igjen på nytt. Dette gjelder både privatepersoner og bilforhandlere. Hva tror de egentlig at de oppnår med det?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

trykkertor

De kommer vel øverst på søkelisten igjen, og det blir sendt ut ny epost til dem som abonnerer på søk.

navyelsen

Sitat fra: trykkertor på tirsdag 04. desember 2018, klokken 23:53
Jo, men er ikke den tekstilbilen første og eneste forsøkt solgt på finn, og den ligger enda??

Det ligger to stk ute. Begge rundt 390k med stoffseter uten soltak og uten vinterdekk.

Jeg tror ikke det hjelper om du har verken det ene eller det andre. De mest ivrige har allerede kjøpt sine Koner til 450.000. Nå venter folk heller på M3 som er rett rundt hjørnet...
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

borge

Så hva er det rette beløpet for når stoff/skinn konaer,pr idag vil bli solgt for på finn? Køen er fremdeles laaaang og bilene på finn framstår jo som nye.

andy99

Svaret på hva rett pris er vel som vanlig hva markedet er villig til å betale. Og det varierer mye. Som @navyelsen er inne på,  vil det nok fortsatt være endel usikkerhet og venting på finn frem til vi ser hva prisen på M3 blir. Der kommer prisen senest 31.12.18, så vi trenger ikke vente så lenge.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

LFC

Hadde følt meg litt snytt hvis jeg hadde kjøpt en Hyundai Kona for 450.000 så får du TM3 for 20.000 ekstra...med app og firehjulsdrift.
Brukte spisepinner «solgt»
Brudekjole «gitt bort»
2 skiver med Nugatti «solgt»
Pent brukt engangsgrill « i bestilling»

ID4

Sitat fra: navyelsen på onsdag 05. desember 2018, klokken 07:47
Sitat fra: trykkertor på tirsdag 04. desember 2018, klokken 23:53

Det ligger to stk ute. Begge rundt 390k med stoffseter uten soltak og uten vinterdekk.

Jeg tror ikke det hjelper om du har verken det ene eller det andre. De mest ivrige har allerede kjøpt sine Koner til 450.000. Nå venter folk heller på M3 som er rett rundt hjørnet...

M3 prisen har kommet.

https://www.dn.no/motor/tesla/tesla-model-3/even-sandvold-roland/her-er-prisen-pa-tesla-model-3/2-1-492865

navyelsen

Tesla lover bil innen 6 mnd til alle som bestiller i dag.

Man må være over gjennomsnittlig glad i Hyundai hvis mangidder å venter to år på Kona, når man kan få M3 innen et halvt år.
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

elKona

Sitat fra: navyelsen på onsdag 05. desember 2018, klokken 12:38
Tesla lover bil innen 6 mnd til alle som bestiller i dag.

Man må være over gjennomsnittlig glad i Hyundai hvis mangidder å venter to år på Kona, når man kan få M3 innen et halvt år.
Det er en vesentlig forskjell på pris på Kona og M3. Om jeg forstod det riktig, så var startprisen på den rimligste varianten av M3 450k. Det vil si 33% mer enn rimligste Kona.

tuono

De fleste har vel fått det med seg men:
LR AWD: 464 020,-
Noe annet enn svart lakk (om jeg har skjønt det riktig): 12 500 - 20 900,-
Tofarga interiør. 8 400,-
Vinterhjulpakke: ???
Autopilotpakke: 41 800

Grei pris for dem som kan klare seg med "basisutgaven".

andy99

Autopilot er jo nesten obligatorisk. Får ikke cruisekontroll uten den, da spretter prisen opp til minimum 505.820 kr og i en helt annen klasse. Men klart bruktprisen på KONA vil falle fort nå.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

jkirkebo

Sitat fra: andy99 på onsdag 05. desember 2018, klokken 14:00
Autopilot er jo nesten obligatorisk. Får ikke cruisekontroll uten den, da spretter prisen opp til minimum 505.820 kr og i en helt annen klasse. Men klart bruktprisen på KONA vil falle fort nå.

Du får vanlig cruise control uten AP.
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA