Beste utstyrspakke og fargevalg for Kia Niro Electric?

Startet av Telemetri, man 24. sep 2018, kl. 22:59

« forrige - neste »

Bjoris

Sitat fra: gr på tor 27. sep 2018, kl. 20:39
Men spørsmålet i tråden var hva som er det beste/mest populære fargevalget/utstyret, jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om å styre unna de nevnte fargene på ny eller brukt bil, og at mørkere gråfarger nok er mest populært i bruktmarkedet.

Dette ser ut for å være en ekstra tendens på biler med hjulbuer og evt. andre detaljer i plast. De ser mer helhetlige ut i mørke farger som gjør at plasten går litt mer i ett.

Jeg syns nå det er litt tøft at plastikken kommer frem:) Litt derfor jeg valgt hvit, syns det er klart penest i hvit av de fargene vi kan velge...

tornaldo

Hvit BMW/Mercedes/Tesla er jo svært populært i Oslo området, uten å komme nærmere inn på hva som er grunnen til det, men støtter de som tenker grå nok er det tryggeste fargevalget hvis man tenker på annenhåndsverdi for en bil som Niro. Folk liker jo alt mulig forskjellig, men rimelig trygg på at sort/grå/sølv kommer rimelig godt ut av det.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA