Levering September,tidlig oktober noen? Tesla Model x

Startet av Teslafruen, søn 19. aug 2018, kl. 21:00

« forrige - neste »

What-a-watt

Tvilsomt. Det beregnes 2 dager bare til lossing. Sikker på at den ikke står i Trondheim?

Thorleif Hallen

Nei, den gjør sikkert det. Den skal vel pusses på og, så da er den nok i strøket

pete

Min ble registrert i går og hentes i Drammen i morgen  :) :+1:

Starscream

Registrert i dag, hentes torsdag formiddag. Går unna det her.

Thorleif Hallen

Se der ja - etter å ha lastet inn My Tesla 400x det siste døgnet så dukket vognkort opp for oss også :police:

pete

Henta den akkurat. Veldig fornøyd! Fant ingenting spesielt å sette fingeren på :)

Thorleif Hallen

uvitende

Ljofam

Da har jeg fått dato 26/9 og avtalt overlevering kl 20.00. Tesla tar forbehold om at båten kommer som planlagt. Hvordan finner jeg ut hvilken og hvor båten befinner seg? Leveringen er i Bergen på Minde

What-a-watt

pkhamre

Hentet min idag. Utlevering gikk veldig fint. Fikk følelsen av at det gikk veldedig "på samlebånd" uten at det var noe negativt for min del. Jeg visste fra før uansett. Det eneste som skuffet var at bilen bare hadde 40% på batteriet. På superladeren på Lier var det minst to andre som også nettopp hadde hentet bil som tydeligvis opplevde det samme. Ellers veldig fornøyd med dette kjøretøyet ("Uglen" på skiltene :D)
2018 Tesla Model X75D - Uglen

Starscream

Hentet vår i dag - begredelig opplevelse. Deliveryfyren hadde bråhast, mens jeg påpekte både mengder med limrester, skitt og en brukket del nede ved hjulbuen. Det var også plastfolie her og der på detaljer i bilen innvendig som ikke var noe særlig.

På vei ut fra leveringen oppdaget jeg at rattet er ca 8-9 grader feil innstilt mot venstre. Ikke spesielt behagelig. Har eskalert det til ledelsen, så dette bør gå raskt å rette opp.

Ellers overhørte jeg at flere av de ansatte var misfornøyde med ladingen på bilene, helt tydelig at det gikk en kule varmt med klargjøring av biler i dag.

What-a-watt

emmern

Fikk noen av dere en ting, som en kopp eller liten lekebil eller noe sånt?
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

What-a-watt

Kommer de med noe sånt til meg, vil jeg bare le. De andre bilfirmaer jeg har vært borte i, leverer iallfall med gummimatter e.l. som har både verdi og bruksverdi.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA