Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

En mulig skjult garantisak!

Startet av dabis, lørdag 18. august 2018, klokken 13:35

« forrige - neste »

dabis

Info til E-Golfere

Jeg har hatt mye problemer med min E-Golf å fant nylig atter en feil.
Da det typisk nok gikk hull på radiatoren her for noen uker siden kjørte jeg bilen rett inn på Albjerk Bil i Drammen. De konstaterte med at jeg har fatt en steinsprang som har klart å lage hull i radiatoren. I den sammenheng når de tok ut radiatoren så fant de ut at varmeveksleren til AC var defekt. I den form at den var delvis klappet sammen. Skal nevnes at jeg har opplevd dårligere rekkevidde på bilen nå i sommer men antok det bare var pga dårlig Gass i anlegget. I hvert fall den ble byttet på garantien uten spørsmål. Og jeg opplevde umiddelbart 4-5 % bedre rekkevidde på den faste daglige 10 mil reise. Så anbefaler dere andre å sjekke denne delen for å se om dere har samme problemet slik at dere slipper å ta denne på egen regning etter garantiutløp. Bilen min er en 2016 mod produsert juni 2015. Bilen er gått 76 000km.
2005 VW Golf MK5 1,9 tdi (solgt)
2014 VW Passat m/Hengerfeste (solgt)
2016 VW e-GOLF m/VP Nightblue (Solgt)
2019 Volvo XC60 T8 Inscription
2019 BMW i3 Fully Charged

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA