Har jeg fått et greit tilbud?

Startet av RayBomb, onsdag 15. august 2018, klokken 19:01

« forrige - neste »

Spajderman

Sitat fra: Knutos på torsdag 16. august 2018, klokken 00:28
Nei
Jeg betaler 347.900,- for akkurat det samme. Jeg har i min kontrakt kun tillegg på kr 600 for bagasjeromsmatte, 12900,- for Conti piggfrie dekk, 10.000,- for skinn.

alt det endre er bare i tilbudet er bare noe de dikter opp.

Rimelig sikker på at metallic lakk ikke er oppdiktet iallefall. Forskjellige forhandlere har forskjellig praksis, gummimatter er i utgangspunktet ikke inkludert i bilprisen, men noen forhandlere velger å inkludere det likevel. Veil. pris på originale felger med piggfrie dekk og tpms er 16.900,-, du har tydeligvis fått et godt tilbud på hjul fra din forhandler, veldig bra!

RayBomb

Sitat fra: Spajderman på torsdag 16. august 2018, klokken 00:37
Rimelig sikker på at metallic lakk ikke er oppdiktet iallefall. Forskjellige forhandlere har forskjellig praksis, gummimatter er i utgangspunktet ikke inkludert i bilprisen, men noen forhandlere velger å inkludere det likevel. Veil. pris på originale felger med piggfrie dekk og tpms er 16.900,-, du har tydeligvis fått et godt tilbud på hjul fra din forhandler, veldig bra!

Vel, tilbudet mitt var vel og merke med pigg, piggfritt anses som litt skummelt her på Helgeland med mye skiftende vær (vann oppå is skjer ofte på vinteren), men takk.

Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

RayBomb

Blir spennende å se hva vi kan bli enige om. Tenker jeg kommer til å kjøpe dekk og felg hos detaljhandel for å spare noen tusen der.

Forresten, noen som vet om original sommer- og vinterfelg er identiske?

Sent from my iPad using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Limodriver

Jeg får original vinterfelg som ikke er lik sommerfelg (den bilen blir levert med), men det er andre på forumet som skal få samme originale vinterfelg som sommerfelg.

Hyundai har brukt luftmotstand på andre felger enn "KonaEV felgen" som argument for at en ikke skal bruke andre felger, således er det litt pussig at de leverer andre design på originale vinterhjulpakker. Jeg vil tro EV felgene er dyrere enn andre Hyundaifelger.

HPSE

Sitat fra: Limodriver på torsdag 16. august 2018, klokken 14:43
Jeg får original vinterfelg som ikke er lik sommerfelg (den bilen blir levert med), men det er andre på forumet som skal få samme originale vinterfelg som sommerfelg.

Hyundai har brukt luftmotstand på andre felger enn "KonaEV felgen" som argument for at en ikke skal bruke andre felger, således er det litt pussig at de leverer andre design på originale vinterhjulpakker. Jeg vil tro EV felgene er dyrere enn andre Hyundaifelger.

Hvilken felg får du da? og pris?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Limodriver

Jeg får 17" som er beskrevet som J9F40AK200 på side 10 i tilbehørskatalogen til Hyundai: https://issuu.com/hyundainorway/docs/kona_tilbeh__r_no?e=27541921/58431230

kr 16900

HPSE

Sitat fra: Limodriver på torsdag 16. august 2018, klokken 18:45
Jeg får 17" som er beskrevet som J9F40AK200 på side 10 i tilbehørskatalogen til Hyundai: https://issuu.com/hyundainorway/docs/kona_tilbeh__r_no?e=27541921/58431230

kr 16900

Ok den fikk eg tilbud på og.. Rett over 14000 inkl continental dekk... Skal ha medfølgende felg som vinterfelg og ny felg som sommerfelg... Så må eg ha vinterdekk på medfølgende felg og medfølgende dekk på den nye felgen.. Så blir to omlegginger...
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA