Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Trådløs tlf lading i X?

Startet av Gerifr, tirsdag 14. august 2018, klokken 16:27

« forrige - neste »

Koskesk

Sitat fra: Bjorni88 på søndag 23. august 2020, klokken 00:07
Er tilgjengelig i norsk shop nå, 1350kr. Bestilt



Sent from my iPhone using Tapatalk

Koskesk

Ok...bestilt, mottatt og montert, MEN funker ikke...er det noe jeg har glemt bortsett fra å plugge i USB IPhone XS Max 


Sent from my iPhone using Tapatalk

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Koskesk

Sitat fra: kodax på torsdag 27. august 2020, klokken 08:20
For tykt deksel på telefonen?
Prøvde uten Men lurte på om kanskje spoolen i laderen blir for lav Virka så tlf satt litt høyt....så måtte sjekke om noen andre hytte vert borti noe lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bjorni88

Sitat fra: Koskesk på torsdag 27. august 2020, klokken 08:23
Sitat fra: kodax på torsdag 27. august 2020, klokken 08:20
For tykt deksel på telefonen?
Prøvde uten Men lurte på om kanskje spoolen i laderen blir for lav Virka så tlf satt litt høyt....så måtte sjekke om noen andre hytte vert borti noe lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har kjøpt denne også og har iPhone XS Max med iPhone sitt skinndeksel. Fungerer utmerket :)

TRM

Sitat fra: Bjorni88 på søndag 30. august 2020, klokken 17:40
Sitat fra: Koskesk på torsdag 27. august 2020, klokken 08:23
Sitat fra: kodax på torsdag 27. august 2020, klokken 08:20
For tykt deksel på telefonen?
Prøvde uten Men lurte på om kanskje spoolen i laderen blir for lav Virka så tlf satt litt høyt....så måtte sjekke om noen andre hytte vert borti noe lignende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har kjøpt denne også og har iPhone XS Max med iPhone sitt skinndeksel. Fungerer utmerket :)
Fungerer utmerket også med Google Pixel 3 XL med originalt deksel.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Koskesk

Fikk min og til å virke nå...litt usikker på hva som gjorde det Prøvde flere ganger, med og uten deksel etter montering, å ga så opp. Prøvde igjen litt senere og da funka det...med deksel


Sent from my iPhone using Tapatalk

CaZpaH

Sitat fra: Koskesk på søndag 30. august 2020, klokken 18:06
Fikk min og til å virke nå...litt usikker på hva som gjorde det Prøvde flere ganger, med og uten deksel etter montering, å ga så opp. Prøvde igjen litt senere og da funka det...med deksel


Sent from my iPhone using Tapatalk

Samme opplevde jeg. Virket nesten som at den har en oppstartstid før den fungerer. Fikk den ikke til å virke umiddelbart, men kom etterhvert.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Koskesk

Sitat fra: CaZpaH på torsdag 03. september 2020, klokken 14:15
Sitat fra: Koskesk på søndag 30. august 2020, klokken 18:06
Fikk min og til å virke nå...litt usikker på hva som gjorde det Prøvde flere ganger, med og uten deksel etter montering, å ga så opp. Prøvde igjen litt senere og da funka det...med deksel


Sent from my iPhone using Tapatalk

Samme opplevde jeg. Virket nesten som at den har en oppstartstid før den fungerer. Fikk den ikke til å virke umiddelbart, men kom etterhvert.
Akkurat ja, merkelig greier


Sent from my iPhone using Tapatalk

CaZpaH

Sitat fra: Koskesk på torsdag 03. september 2020, klokken 21:50
Sitat fra: CaZpaH på torsdag 03. september 2020, klokken 14:15
Sitat fra: Koskesk på søndag 30. august 2020, klokken 18:06
Fikk min og til å virke nå...litt usikker på hva som gjorde det Prøvde flere ganger, med og uten deksel etter montering, å ga så opp. Prøvde igjen litt senere og da funka det...med deksel


Sent from my iPhone using Tapatalk

Samme opplevde jeg. Virket nesten som at den har en oppstartstid før den fungerer. Fikk den ikke til å virke umiddelbart, men kom etterhvert.
Akkurat ja, merkelig greier


Sent from my iPhone using Tapatalk

Når det er sagt så virker den veldig bra :-) iPhone 11 Pro Max med deksel. Så er veldig fornøyd med denne løsningen!
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA