Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading over natten i Stavanger

Startet av dnummoe, søndag 05. august 2018, klokken 22:16

« forrige - neste »

dnummoe

Finnes det en offentlig parkering i Stavanger sentrum der jeg kan lade over natten i helgene?

Elbil-parkeringsplassene ved De Røde Sjøhus har jeg gitt opp, der står det ALLTID elbiler parkert uten å lade. Ikke en eneste gang har jeg sett elbilene lade der. Er bare å se på Google Streetview... 

Jeg fant et par type2-ladekontakter ved Oljemuséet som ga full pupp, men her er det maks 3 timer - hele døgnet!

Overnatter ved Badedammen, så jeg hadde håpet å slippe å gå rundt hele byen etter å ha parkert.

Noen som har et tips eller to? (Jeg har ikke noe i mot å betale for å lade så lenge fasilitetene er bra...)

PerBear

Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

Løve

I St. Olav er det 10 parkeringplasser med totalt 8 ladepunkter...

Jejl

Skagen Parkering p-kjelleren til Scandic Stavanger City 2-300 meter unna Badedammen har 4 stk elbilparkeringer med 22kw lading til 15 kr pr time. Kun til bruk i helger og utenom vanlig arbeidstid 8-16 hverdager.

dnummoe

Sitat fra: Jejl på lørdag 25. august 2018, klokken 00:10
Skagen Parkering p-kjelleren til Scandic Stavanger City 2-300 meter unna Badedammen har 4 stk elbilparkeringer med 22kw lading til 15 kr pr time. Kun til bruk i helger og utenom vanlig arbeidstid 8-16 hverdager.
Takker, dette er jo egentlig ganske billig... Kan jo fylle batteriet fra nesten tomt til fullt for 60-70kr i nær gangavstand.

Forrige helg endte jeg opp med være så heldig å få plass utenfor De Røde Sjøhus og fikk ladet opp der over natten både fredag-lørdag og lørdag-søndag, men alle fire gangene jeg var ved bilen for å parkere eller hente så var de andre ladeplassene opptatt av elbiler som ikke ladet. Alle som én.

Neste gang blir det lading på Scandic på meg! :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA