Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når får vi bilene våre?

Startet av Navl1, mandag 30. juli 2018, klokken 10:29

« forrige - neste »

Navl1

Hei.

Da er de to første båtlastene bekreftet fra Hyundai Norge. Spent på når folk får bilene sine. Sett opp leveringsdato og kønummer under :)
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Navl1

Litt mer info:

"Vi nærmer oss nå den første båtankomsten av kundebiler, og med et så stort engasjement rundt KONA electric synes vi det er på sin plass med en kort informasjon om ankomsten av de første kundebilene til Norge.

Slike oppdatering vil ikke være noe vi normalt vil sende ut fra importør, men noe dere som kunder vil får direkte fra deres forhandler i tiden fremover.

Torsdag 2. august skal de første 107 kundebiler ankomme Drammen med båt.

Neste ankomst er torsdag 16. august da de neste 60 kundebilene kommer til Drammen med båt.

De forhandlerne dette gjelder sitter nå på informasjon om hvilke biler dette gjelder og med det hvilke kunder det handler om. Berørte kunder bør forvente å få mer detaljert informasjon (inkludert chassisnummer) fra sine forhandlere i løpet av de nærmeste dagene.

Alle kunder som vil motta sine biler med disse to ankomstene har alle fått oppgitt forventet levering i september, så vi er glade for å kunne levere mange av disse bilene allerede nå i august. Vi vil samtidig presisere at kunder som har valgt forhandlere med lengst geografisk avstand fra Drammen (altså lengst transporttid) vil kunne oppleve å motta sin bil i september selv om ankomst Drammen er i august.

Når det gjelder alle fremtidige ankomster vil vi (så snart samtlige kontrakter er sjekket av opp mot bestillingene) sende ut oppdatert informasjon om forventet leveringstid for hver enkelt kunde til forhandlerne. Forhandlerne vil i sin tur oppdatere den enkelte kunde individuelt."
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Spajderman


andy99

Sitat fra: Spajderman på mandag 30. juli 2018, klokken 12:36
Hvor ble dette postet?
Så vidt jeg vet er det fra en facebook post fra Christian Stenbo på KONA owners group.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

Spajderman

Sprekt... Sånne ting burde kanskje vært sendt ut på mail til alle kunder, ikke bare i en uoffisiell facebookgruppe for Kona-eiere? Jaja, bra at bilene er begynt å komme iallefall.

Navl1

Tja, jeg tror det er for å dempe litt inne på den facebookgruppen. Stemningen der inne har vært direkte ufin i det siste. Spesielt har Christian Stenbo fått mye tyn fra enkelte. Hver enkelt kunde som får bil nå blir kontaktet direkte av forhandler.

Er veldig spent på de første bilene, og båtlastene fremover. Ble forespeilet bil på båt tre selv nå (kønummer 317)
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Limodriver

Dessverre har det blitt sagt så mye tull fra Hyundai at jeg velger å ikke tro. Or som helst før bilen står på tunet og jeg har alle sett med nøkler til bilen. Jeg er av dem som skjønner godt all tyn Hyundai har fått. Slik jeg ser det hittil har de gitt ut ny uriktig informasjon for å rette opp i informasjon som ikke har holdt vann.

Hadde det vært alternativer i markedet ville jeg aldri kjøpt Hyundai, og trolig blir dette min eneste Hyundai.

Gordon Retriever

Minner om at vi allerede har en tråd om tidspunkt for levering av Kona, der alle som har bestilt kan delta og få info selv og/eller hjelpe andre: :)

Tracking Kona - oppgi din leveringstid her

Navl1

Sitat fra: Gordon Retriever på mandag 30. juli 2018, klokken 13:37
Minner om at vi allerede har en tråd om tidspunkt for levering av Kona, der alle som har bestilt kan delta og få info selv og/eller hjelpe andre: :)

Tracking Kona - oppgi din leveringstid her

Hadde glemt den i farten, jeg låser denne, også fortsetter vi der.
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA