Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vær forberedt på Sverigeturen

Startet av Trekkoppbil, lørdag 28. juli 2018, klokken 00:13

« forrige - neste »

Panduck

Sitat fra: GreenEyez på lørdag 29. september 2018, klokken 10:47
Jeg var i Sverige og Danmark i midten av august...venter fortsatt på regning fra Clever Sverige for å se hvor mye drivstoffkostnaden ble...Vet noen hvor lang tid det tar før man får tilsendt regningen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg fikk ikke min regning før tur nummer to. Tror de venter litt av og til dersom beløpet ikke er stort nok?

Elbil fundamentalist

Husk å følge med på rushtidsavgiften f.eks i Gøteborg også. Hvis du registrere bilen på første faktura blir de neste gangene trukket automatisk fra kortet. Enda bedre er å registrere bilen først som sist på www.epass24.com

Hvis du gir blaffen kommer det inkassokrav med uhyrlige tilleggsavgifter gjennom norske innkrevingsbyråer. Klok av skade..
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Kårepåsporet

Sitat fra: Elbil fundamentalist på lørdag 29. september 2018, klokken 15:07
Husk å følge med på rushtidsavgiften f.eks i Gøteborg også. Hvis du registrere bilen på første faktura blir de neste gangene trukket automatisk fra kortet. Enda bedre er å registrere bilen først som sist på www.epass24.com

Hvis du gir blaffen kommer det inkassokrav med uhyrlige tilleggsavgifter gjennom norske innkrevingsbyråer. Klok av skade..

Får en ikke automatisk regning i posten på rushtidsavgift i Gøteborg? Kjører sjelden den veien, men høstferien 2016 kjørte vi der, da fikk jeg regning på 15-16 kroner noen måneder senere....

Roy Aasen

Jepp..kommer en normal faktura tilsendt. Min siste var på 8.50 svenske kroner..eller noe slikt.
Gi blaffen i å betale...så blir det gebyrer så det holder, skulle bare mangle.

Kårepåsporet

Sitat fra: Roy Aasen på lørdag 29. september 2018, klokken 15:50
Jepp..kommer en normal faktura tilsendt. Min siste var på 8.50 svenske kroner..eller noe slikt.
Gi blaffen i å betale...så blir det gebyrer så det holder, skulle bare mangle.

Er kjip, så jeg betaler alltid regninger i tide!

GreenEyez

Sitat fra: GreenEyez på lørdag 29. september 2018, klokken 10:47
Jeg var i Sverige og Danmark i midten av august...venter fortsatt på regning fra Clever Sverige for å se hvor mye drivstoffkostnaden ble...Vet noen hvor lang tid det tar før man får tilsendt regningen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Regningen kom i går t.o.
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA