Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

i3 60ah eller leaf 30 kw?

Startet av Bro_91, tirsdag 31. juli 2018, klokken 07:48

« forrige - neste »

Bro_91

Hei,
Jeg skal kjøpe min første elbil og er veldig usikker på hvilken jeg skal velge. Står mellom i3 60ah og leaf 30kw Syns uten tvil at i3 har det kuleste designet, og er den jeg har mest lyst på. Men når jeg sjekker pris, ser jeg at modellen med 60ah koster omtrent det samme som konkurrenten leaf 30kw (med lenger rekkevidde). Er det verdt å velge leaf kun pga dettte? Noen som har hatt begge og kan komme med anbefalinger?
:) :)

Supermario

I en rent fornuftsmessig sammenligning mellom disse så er det vanskelig å komme rundt at Leafen er en større familiebil med 5 seter, men ikke sikkert at det er viktig. Og bilkjøp har jo ofte lite med fornuft å gjøre.
e-up! 80'km, Leaf  90' km, e-tron 55 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA