Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Premiumpakken er nå standard på Model S og X

Startet av Diravi, lørdag 21. juli 2018, klokken 09:19

« forrige - neste »

RichardPh

Sitat fra: Nasatech på lørdag 21. juli 2018, klokken 14:29
Sitat fra: emmern på lørdag 21. juli 2018, klokken 11:17
Kan jeg ringe og kreve prisreduksjon? Bestilte premiumpakken og har bilen i produksjon! Hvordan går jeg fram? :) Takk! Har tenkt å ha med FSD i samme slengen så de taper jo ingenting sånn sett :)

Det kan du. Og sannsynligvis får du rabatten. En kamerat av meg som har låst bil fikk det nettopp bekreftet. Kan jo være forskjell på hvor langt bilen har kommet i produksjonen osv.

Hvilket senter var det kameraten din handlet av? Jeg bestilte en Model X for to uker siden, sendte mail til selgeren min og han sa at det ikke ble noe prisreduksjon. Det synes jeg er fryktelig dårlig, det burde vært en eller annen form for prisgaranti innen 1 måned kanskje? Selv Elkjøp har prisgaranti slik at kundene ikke skal føle seg lurt av prisendringer innen kort tid.

Nasatech

Sitat fra: RichardPh på søndag 22. juli 2018, klokken 04:27

Hvilket senter var det kameraten din handlet av? Jeg bestilte en Model X for to uker siden, sendte mail til selgeren min og han sa at det ikke ble noe prisreduksjon. Det synes jeg er fryktelig dårlig, det burde vært en eller annen form for prisgaranti innen 1 måned kanskje? Selv Elkjøp har prisgaranti slik at kundene ikke skal føle seg lurt av prisendringer innen kort tid.

Skal høre med han. Tror det er Skøyen. 

Muffinman

Kan vel hende de gjør dette for å øke avstanden til Model 3, både med inngangspris og utstyrsnivå? Det er vel ikke stort mer enn et halvår til man kan risikere å se de første bilene i Norge, og leveransene er jo i gang andre steder.

Hdloop

Hvordan blir det med Inventory bilene tro - blir det trukket fra 19800 på de som er utstyrt med premiumpakke?
Har sett meg ut en bil jeg ganske sikkert bestiller på mandag. Ringer selger på Grorud å hører.

RichardPh

Sitat fra: Nasatech på søndag 22. juli 2018, klokken 09:13
Sitat fra: RichardPh på søndag 22. juli 2018, klokken 04:27

Hvilket senter var det kameraten din handlet av? Jeg bestilte en Model X for to uker siden, sendte mail til selgeren min og han sa at det ikke ble noe prisreduksjon. Det synes jeg er fryktelig dårlig, det burde vært en eller annen form for prisgaranti innen 1 måned kanskje? Selv Elkjøp har prisgaranti slik at kundene ikke skal føle seg lurt av prisendringer innen kort tid.

Skal høre med han. Tror det er Skøyen.

Takk, de 20.000 i prisreduksjon hadde vært hyggelig. Venter på svar fra deg :-)

Nasatech

Sitat fra: Hdloop på søndag 22. juli 2018, klokken 14:17
Hvordan blir det med Inventory bilene tro - blir det trukket fra 19800 på de som er utstyrt med premiumpakke?
Har sett meg ut en bil jeg ganske sikkert bestiller på mandag. Ringer selger på Grorud å hører.

Bilene på https://teslainventory.teslastats.no/ er senket i pris. Ikke alle er oppdatert i listen, men går du inn på de så er de rabattert.

Lykke til med kjøp ;)

Nasatech

Sitat fra: RichardPh på søndag 22. juli 2018, klokken 15:45

Takk, de 20.000 i prisreduksjon hadde vært hyggelig. Venter på svar fra deg :-)

Var en på Skøyen og en på Grorud. Første ble låst 19. og andre 20.  Begge har fått rabatt.

hoj

Sitat fra: Nasatech på søndag 22. juli 2018, klokken 09:13
Sitat fra: RichardPh på søndag 22. juli 2018, klokken 04:27

Hvilket senter var det kameraten din handlet av? Jeg bestilte en Model X for to uker siden, sendte mail til selgeren min og han sa at det ikke ble noe prisreduksjon. Det synes jeg er fryktelig dårlig, det burde vært en eller annen form for prisgaranti innen 1 måned kanskje? Selv Elkjøp har prisgaranti slik at kundene ikke skal føle seg lurt av prisendringer innen kort tid.

Skal høre med han. Tror det er Skøyen.

Dette er jeg veldig spent på selv. Bestilte min TMX for 2 uker siden og skal til forhandler i morgen for å ta opp dette.

Sarwar


desperado

Jeg fikk akkurat svar fra min selger at biler som er ferdig prod IKKE får rabatt
Det gjelder også biler som er under transport.
Noen som har fått andre svar?

emmern

Sitat fra: desperado på mandag 23. juli 2018, klokken 13:48
Jeg fikk akkurat svar fra min selger at biler som er ferdig prod IKKE får rabatt
Det gjelder også biler som er under transport.
Noen som har fått andre svar?

Jeg skulle bli ringt opp igjen. Min er fortsatt i produksjon.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

hoj

Fikk i dag beskjed fra min selger at bestillinger som er låst før 19.07. Ikke får rabatt. Utrolig dårlig service!

emmern

Sitat fra: hoj på mandag 23. juli 2018, klokken 16:09
Fikk i dag beskjed fra min selger at bestillinger som er låst før 19.07. Ikke får rabatt. Utrolig dårlig service!

Kansellere bestilling og kjøpe en tilsvarende inventory for redusert pris? Har hørt at depositumet ikke blir tapt :)
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

OlaM

Alltid samme melodien når det er endringer, om det er Tesla eller iPhone eller hva som helst annet. Så lenge du får det du bestilte har du ingenting å klage på.

Sitat fra: hoj på mandag 23. juli 2018, klokken 16:09
Fikk i dag beskjed fra min selger at bestillinger som er låst før 19.07. Ikke får rabatt. Utrolig dårlig service!

Hvordan er det "utrolig dårlig service" å gi deg en helt ufortjent rabatt? Ville du synes det var like dårlig service hvis de unnlot å gi deg en prisendring oppover?
'21 3LR

hoj

De aller fleste butikker har prisgaranti av den enkle grunn at kunden føler seg snytt hvis prisen på produktet settes ned like etter man har kjøpt produktet. Dette handler om tryggheten rundt kjøpet. Tesla har gitt rabatt ved lignende tilfeller tidligere, noe selgeren også så, som gjør at jeg synes det er dårlig at de ikke likebehandler. At du synes noe annet må du selvsagt få lov til.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA