Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Polestar pris og rekkevidde annonsert

Startet av kristtorp, tirsdag 17. juli 2018, klokken 12:01

« forrige - neste »

stesch

Så veldig bra ut, snakket med en fyr på to meter som mente han hadde god plass. Ellers så den veldig gjennomtenkt ut, praktisk med delt nedfellbart baksete og skiluke. Fikk premiumfølelse!

Roy Aasen


bno

Fikk gleden av å besiktige bilen da den var i Stavanger. Deler synet over her. Fokk også premium følelse. Ser i grunne frem til avklaring og håper på levering sommer / ettersommer neste år. Veldig flott i snow fargen.

Smbob

Sitat fra: stesch på lørdag 19. oktober 2019, klokken 16:27
På visning i Trondheim 19 oktober ble det opplyst at den kommer med varmepumpe. Var så mye folk at jeg ikke fikk prøvd førersetet, men klart mindre enn etron.

Var lenge på visningen i Trondheim, studerte bilen og fikk prøvd alle setene.
Grei bil, mer "intim opplevelse" enn forventet. Er vant med i3 som har mer "luft" i kupeen med større vindusflater.
Forhørte meg vedrørende varmepumpe og fikk opplyst at dette ikke var besluttet ennå.
Glemte å få info vedrørende app, men forventer at dette vil komme.
Bilen ga en god følelse og om vi ikke trenger en større bil vil den stå i innkjørselen min i løpet av neste år.
Polstar 2 - Moon
BMW i3 120Ah - 2019 Melbourne Rød
BMW i3 94Ah - 2018 Marathon Edition (solgt)
BMW i3 94Ah - 2016 Protonic blue (solgt)
BMW 525d xDrive

stesch

Hmm, snedig at vi på samme visning får forskjellige opplysninger angående varmepumpe.

Spajderman

App er iallefall bekreftet, får tilsvarende (eller bedre) funksjonalitet som Volve sin egen app, Volvo on call eller hva den nå heter...

bno

Sitat fra: stesch på søndag 20. oktober 2019, klokken 12:27
Hmm, snedig at vi på samme visning får forskjellige opplysninger angående varmepumpe.
PÅ visning i Stavanger spurte jeg om VP og fikk svar at det var under arbeid/vurdering.

TM3P2020

Hva er det i Performance pakken som er verdt 50k?

LASOL

Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

telcontar

Regn med ekstra kost for vinterdekk også, siden performance pakken ikke tillater felger under 20"

hELgenen

Sitat fra: LASOL på torsdag 24. oktober 2019, klokken 17:18
öhlins dempere og kraftigere bremser.

Er ikke kjent med öhlins, er dette verdt så mye?
Hvilke dempere brukes som standard?





Spajderman

I tillegg til Öhlins dempere (som er kostbare) og Brembobremser (som også er kostbare) inkluderer performance-pakken smidde 20" felger, setebelter og ventilhetter i fargen "swedish gold" og sortlakkert tak mellom panoramaglasset og bakluken.

TM3P2020

Kan ikke finne forskjellen i rekkevidde og effekt ved Performance vs Non-Performance. Noen som vet?

Spajderman

Ingen forskjell i effekt og rekkevidde, samme drivlinje, eneste forskjeller er de jeg listet opp over...

Chimp

Det er forskjell i rekkevidde når den ene har 19tommer og den andre 20. Gjetter mellom 3 og 5% i rekkeviddefavør 19tommer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA