Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Karosseri Trondheim

Startet av oroar, tirsdag 10. juli 2018, klokken 14:33

« forrige - neste »

oroar

Jeg ble påkjørt bakfra i helgen og trenger å få fikset noen karosserideler. Forsikringsselskapet skriver at de ikke har avtaleverksted for Tesla i Trondheim og at jeg bare kan kontakte mitt lokale verksted.
Nå har jeg ventet i 1,5 time i tlf for å få snakket med Tesla, men der er det ingen som tar telefonen.

Noen som vet hvem andre jeg kan kontakte for å få fikset bilen i Trondheim? Finnes vel noen andre enn Tesla som kan fikse karosseri eller må den via Tesla?
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

tibber73

Tesla bruker vel Toyota / Hell Bil i Trondheim. De som er ved Vianor på Lade. Har du prøvd å ringe dem?
Tesla Model S 75D, VIN 226XXX, 14.12.2017
Tesla Model 3, reservert 01.04.2016 07:00, kansellert 03.2019
Nissan Leaf Tekna, VIN 6011XXX, 26.03.2014, solgt 01.2020

THE

Skriv inn Trondheim i søkefeltet på sida jeg linker til. I tillegg til Hell bil, så ser det ut som de har godkjent Prøven Kværneland også.

https://www.tesla.com/no_NO/support/body-shop-support
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

oroar

Takk for svar! For en befrielse å ringe noen som tar telefonen etter 2 ring. Nå er det booket hos Prøven/Kverneland.
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

krl

Veldig gode nyheter at de har godkjent et ekstra karosseriverksted :) . Det kan hjelpe mye.

Zephid

Sitat fra: tesla73 på tirsdag 10. juli 2018, klokken 14:35
Tesla bruker vel Toyota / Hell Bil i Trondheim. De som er ved Vianor på Lade. Har du prøvd å ringe dem?

Firmaet har forøvrig byttet navn til Toyota Bilia, men ja, de er godkjente for å håndtere karosseriskader på Tesla. Samme med Prøven, som nevnt over :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA