Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TAZZARI - fremtidig service mm

Startet av kingolf, torsdag 08. september 2011, klokken 22:49

« forrige - neste »

kingolf

En bekymringsmelding: Etter at Sigmund (Enviro) gikk konkurs, frykter jeg nok en del for fremtidig service på min Tazzari, kjøpt i september i fjor. Særlig fordi bilen for et par dager siden plutselig var stendød. Heldigvis er fremdeles Valdas fra gamle Enviro i aksjon (forhåpentligvis lenge). Er det noen andre som deler min bekymring eller har gode råd for hvordan vi Tazzari-eiere skal innrette oss. Jeg er jo også spent på om noen har direkte kontakt med Tazzari sentralt og vet noe om hvor beredt de er til å følge opp. Hvor lenge varer f.eks. en nybilgaranti?
kingolf

Hans Håvard Kvisle

Fra 5.september er det oppgitt at http://www.gmmotor.no/ skal være eksklusiv importør til Norge for Tazzari. Vil tro at Gill der er såpass klok at han tar vare på alle tassene i Norge. Ellers risikerer han at elbilen får dårlig renomme.
St.Hanshaugen

nofuelno

Hei, det er 3 års nybilgaranti på Tazzari.

Vi har direkte kontakt med fabrikken og kjenner ikke til at GM har noen eksklusiv avtale i Norge p.t.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Sonus


kingolf

#4
Det virker som Tazzari har mere enn ett fotfeste i Norge. Plutselig fikk jeg email fra Harjasdeep Singh Gill (adm dir/CEO) på Tomter om at de har agenturet for Tazzari i Norge. Har ingen erfaring med et slikt firma? Er det noen som har det? Får ikke opp den angitte hjemmesiden. For øvrig  begynner det å nærme seg 20.000 km service. Med utgangspunkt i Drammen er det jo mulig å nå flere servicesteder på denne eller andre siden av Oslo-tunnellen. Setter pris på reaksjon.

EV-O

Tazzari Norway AS eies og drives av Gill (GM Motorsport) og hans sønn Harjasdeep Singh Gill.
Det medfører riktighet at Tazzari Norway AS nå har enerett for import av Tazzari til Norge, og en tidligere noe uoversiktelig importsituasjon er nå avklart til fordel for alle Tazzari-eiere og interessenter.

EV Oslo er Tazzariforhandler for Oslo og Akershus. Vi oppretter nå et service/verkstedtilbud for vårt område.
Vi opplever nå er kraftig salgsøkning for Tazzari, og situasjonen for Tazzari i Norge er bedre enn noen sinne!

Espen Bjerk
EV Oslo

kingolf

Da virker det som service-spørsmålet er i ferd med å løses. Fint å kunne underrette Tazzari sentralt om det. Fint også fordi jeg begynner å nærme meg 20.000 km-service, og slik sett er jeg kanskje den Tazzari-eier som har kjørt lengst siden bilen kom på markedet.

Buddyabassadøren i Bergen - Elvis

Hei,

Håper Tazzari-eiere får god service. I Bergen benytter Buddy-eiere Bil og Dieselpumpe service? Hvem bruker Tazzari eiere her på Vestlandet?

Og: hvor har Tazzari slepetaufeste? Jeg finner det ikke

Kristian
Buddy-eier siden 2006. Blå Buddy City Jet -46 000 km. Rød Buddy Premium fra juli 2011.

nofuelno

Hei, vi tar service på Tazzari på vår avdeling Lysaker.
Vi har også elbiler for utleie mens din er på service !

mvh www.nofuel.no
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

knutw-h

Har dere verksted på Lysaker?
dere er nok de eneste i oslo område som kan utføre dette pt
Tazzari Zero

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA