Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

ca119

Har kø 1486 og forhandlern fortalte at min bil ankommer med båten 8.2.2019 ....
Så da er det klargjøring +++    og så må jeg fikse meg vinterdekk ..... de fleste har dekkpakker fra 10900kr.

ELsiden01


aasen90

Sitat fra: Venterpåkona på fredag 08. februar 2019, klokken 14:53
Har nr  ca 4500. Dark night skinn. Fått chassinr. Ligner ikke på Vin nr. bare 13 siffer. Ikke bekreftet leveringsdato. Vet ikke helt hva jeg kan tolke ut av den meldingen. Så kan vel fortsatt ha samme nickname en stund til  ;)

Har du med eller uten soltak?


pere

Kønr. 22xx PR Soltak leveres 20. feb, akkurat som avtalt i kontrakt.  :+1:
e-Golf Intro 6.8.2014 solgt
Hyundai Kona electric 2019 solgt
Polestar 2 2021

Kamuflars

328x, Ceramic Blue med skinn og soltak. Fikk opprinnelig estimat Q2 2019, deretter mars, men fikk i dag vite at bilen forventes til Drammen i midten av april, med utlevering i slutten av april eller begynnelsen av mai.
2019 Hyundai Kona Electric, Ceramic Blue

biggern

Endelig..er på vei og ankommer Drammen 17.02. 199x DK full pakke. :+1:

arne59

#1012
Da har jeg fått beskjed om levering 13. mars, bilen kommer til Norge i februar. Kønr 4549, farge tangerine comet med skinninteriør.  Opprinnelig leveringsdato var Q2 2019 så det har gått noe raskere enn jeg regnet med

Heimdal-eGolf

2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

krestjann

Kønr 40xx, tangerine comet med skinn + soltak, utlevert! Meget fornøyd :)

ThorIII

Kønr. 446x er nå sporbar på UECC, så da er den vel straks på vei fra Bremerhaven. Gledes

biggern

Sitat fra: biggern på lørdag 16. februar 2019, klokken 10:58
Endelig..er på vei og ankommer Drammen 17.02. 199x DK full pakke. :+1:

Deretter 2 uker til forhandler i Ski, så utlevering er antatt 04.03

Visa

Hvordan er det mulig at kønummer 4xxx får bil samtidig som 19xx? Er det spesifikasjon som er avgjørende? I tilfellet, hvilken er gunstig med tanke på raskere leveringstid?

trykkertor

#1018
Spesifikasjon.
Går en ny kunde til Hyundai idag og bestiller en Acid Yellow uten skinn..... Får en levering før enkelte som har bestilt mer vanlig kombinasjon for en god stund tilbake.
Dette fordi de lager biler/farger/spekk i bolker.
Bestill noe få andre har bestilt, og din bil havner i en slik bolk og leveres tidlig.

Selv var jeg 304 i køen men fikk bil senere enn noen som var 800 i køen.
Det har også være et par LANGT bak i køen, men med Acid Yellow tekstil, og de har fått bilen for en stund siden.

Acid Yellow er dessuten den desidert flotteste fargen Hyundai Kona leveres i.
(min personlige mening)
Hver gang jeg ser en Acid Yellow ute, angrer jeg på at jeg feiget ut med Ceramic Blue.
Tangerine Comet er også flott.
Hvit med sort tak ser også bra ut.

Cral

MEn Acid Yellow med tekstil er vel produsert i år, blir vel ikke produsert flere av dem før i 2020, siden det er så få som skal ha den varianten ;)
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA