Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

Kjetil1986

Sitat fra: Krokan på mandag 13. august 2018, klokken 19:02
Kønummer 737
Pulse Red med skinn
Ankommet Drammen 13/8-2018

Kønummer 737 allerede?!?  :o Her går det unna!  :) :+1:
Model 3 long range 2021

AndersK

Det går ikke mer unna enn det må hvis folk med kønummer 4k skal få bilen sin Q2 2019.

Rocnalle

#302
Kø nr 35 P Red med skinn
ankommer Drammen 20 august.
Får den utlevert ca 8 sept

trykkertor

Det hadde vært gøy å på et tidspunkt, (haster ikke, men en eller annen gang), fått vite fordelingen av farger og utstyr Hyundai Norge bestilte før vi hadde faktisk bestilt før vi la inn de første ordrene.
Samt få se tilhørende statistikk på hvilke farger og utstyr de 500 første i køen bestilte.

Gordon Retriever

#304
Ny oppdatering av listen på side 1 i tråden, takk for bidrag:

Einride

Sitat fra: Jakal på mandag 13. august 2018, klokken 11:47
"Antar at dette er på austlandet sidan forhandlar allereie har mottatt bilen?".

Ja, Oslo. Bilen din var sikkert på samme båt som min, som kom til forhandler i dag. Ta en telefon.

Ringte dei i går, og fekk beskjed om at dei no venta på lister fra Hyundai for oversikt over kva bilar som var på veg. Dei hadde allerede mottatt ein bil, Ceramic Blue med skinnseter og soltak. Høgare kønummer enn meg, så enkelte er ekstra heldige ut i frå farge og utstyrskombinasjonar ser det ut til :)

Blei så oppringt igjen i dag og fekk beskjed om at bilen er forventa til forhandlar tidlig i september, med estimert utlevering rundt 10. september.

Oppdatert info:
Sitat


   

   
Kønummer       Estimert leveringstid Ny leveringstid         Utlevert                   Spesifikasjon          
        282        September/oktober   Est. 10. septemberPulse Red skinn

Navl1

Sitat fra: Navl1 på mandag 30. juli 2018, klokken 14:51
Kønummer:  317    Ny leveringstid: Slutten av august

Farge: Dark N
Utstyr: Skinn og soltak

Ny update, bil er i Norge, og hos forhandler. Jeg får den utlevert onsdag 22/8 klokken 1600.
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

prompt

Sitat fra: prompt på mandag 30. juli 2018, klokken 17:24
Kønmr: 267 Estimert levering: september/oktober

Spesifikasjon: Skinnseter, Ceramic Blue.

Ny info: forventa levering til forhandlar veke 39, men det kan endre seg. BNH Oslo.

Trond.m

Sitat fra: Navl1 på tirsdag 14. august 2018, klokken 16:39
Sitat fra: Navl1 på mandag 30. juli 2018, klokken 14:51
Kønummer:  317    Ny leveringstid: Slutten av august

Farge: Dark N
Utstyr: Skinn og soltak

Ny update, bil er i Norge, og hos forhandler. Jeg får den utlevert onsdag 22/8 klokken 1600.
Ikke dårlig. Går ut fra at det ikke er BNH. Jeg tror det nye felles klargjøringsanlegget deres er en flaskehals, men håper jeg tar feil. Skulle gjerne hatt bilen før 24.8, så jeg kan bruke den på Fortum Ladetour 2018 til Røros og Hafjell. Blir gøy å kjøre forbi alle hurtigladerne  ;)

Navl1

Sitat fra: TM på tirsdag 14. august 2018, klokken 20:24
Ikke dårlig. Går ut fra at det ikke er BNH. Jeg tror det nye felles klargjøringsanlegget deres er en flaskehals, men håper jeg tar feil. Skulle gjerne hatt bilen før 24.8, så jeg kan bruke den på Fortum Ladetour 2018 til Røros og Hafjell. Blir gøy å kjøre forbi alle hurtigladerne  ;)

Hei. Jeg skulle egentlig bestille bilen gjennom BNH. Gikk ved en tilfeldighet innom Mobile på Ensjø for å se på fossilbilen der. Snakket litt med salgssjefen der nede, og jeg følte dette var en person som hadde en litt mer edruelig tilnærming enn BNH som nærmest garanterte meg bil i juni. Veldig glad jeg bestilte den der jeg gjorde nå. Syns det er herlig med en ærlig og likefrem forhandler.
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Trond.m

Litt OT, men er det noen som vet om Kona EV regnes som 2019 modell ?
Jeg husker da Soul ble lansert første gangen i juni, og da som neste års modell. I forsikringsportalen til Gjensidige kom Kona EV opp både som 2018 og 2019 modell. Det står vel 2018 i kontrakten uten at det er avgjørende.

Zuexi

Sitat fra: TM på tirsdag 14. august 2018, klokken 21:18
Litt OT, men er det noen som vet om Kona EV regnes som 2019 modell ?
Jeg husker da Soul ble lansert første gangen i juni, og da som neste års modell. I forsikringsportalen til Gjensidige kom Kona EV opp både som 2018 og 2019 modell. Det står vel 2018 i kontrakten uten at det er avgjørende.
Plass nr. 10 i VIN skal symbolisere årsmodell. På Konaene registrert så langt står bokstaven K, som betyr 2019 modell.

Trond.m

#312
Da er alle kundebilene som leveres nå 2019 modell :+1:

DCool

Sitat fra: Krokan på mandag 13. august 2018, klokken 19:02
Kønummer 737
Pulse Red med skinn
Ankommet Drammen 13/8-2018

Kønummer 1x, pulse red, lær, ankom Drammen i går, utlevering start sept.
The Car of Tomorrow: An Assessment of Alternative Fuel Vehicle Technology and the use of Policy Instruments to Facilitate the Implementation

flxx

Looking to buy a Kona EV now, please send me a message if you consider selling yours. Willing to pay a big premium, but delivery needs to be August or latest early September. Already put a search ad in the buy/sell section. Thx.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA