Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Yacht floor i pre facelift

Startet av Kramzz, søndag 10. juni 2018, klokken 16:55

« forrige - neste »

Kramzz

Noen som vet om det er mye arbeid å bytte fra org matte til yacht floor i center på prefaceliften? ☺
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Muffinman

#1
Nei, det er gjort på minutter, sitter med en slags kraftig borrelås. Men ingen grunn til å skifte, yacht floor blir veldig fort stygt og ripete. Jeg har et liggende som jeg har prøvd å polere fint igjen, men det må nok våtsliping til for å få det vekk. Ikke at jeg trenger det :)

Hodetelefoner

Borrelås?  Da finnes det forskjellige utgaver.
Forresten, har dere noen gang sett en så komplisert midtkonsoll? Jeg ble så fasinert av hvor tungvint og dumt den var laget. Verdens dyreste? (I tillegg til dårligste?)

Muffinman

Vet ikke hvor du leste midtkonsoll her Kristoffer, men både de gamle tekstildekkene og yacht floor er festet med et slags borrelås. Vet ikke om det er den riktige beskrivelsen, men den går i lås med et markant klikk.

Vi er altså i æraen før midtkonsollen ;)

Kramzz

Så carbon versjonen blir også fort stygg? :)
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Muffinman

Tekstilversjonen får du fin igjen med trykkluft og blåsespiss om det ikke er noe kliss i den. Men ja, karbon i min ble ripete første måneden.

Kramzz

Har kliss i min :-\ så derfor jeg vurderer bytte :D
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Muffinman

#7
Vi monterte midtkonsoller i begge bilene. Ser bedre ut, og slipper at gjenstander ligger åpent og slenger der nede. Har både stoff og et passe herpet yacht floor liggende som sannsynligvis aldri vil bli brukt ;)

Men det meste kan fjernes fra tekstil med riktig kjemi og teknikk.

erot

#8
Jeg savner teppet i midten, så om noen har en teppebit i ok stand de vil selge meg så send en PM.

Dank

https://www.wish.com/c/59a12f4d69eced61437ff66e PS ! må logge inn med facebook, gmail eller en epostadresse...

Vet ikke om denne er pen i virkeligheten men man kan vel ha en slik som en midlertidig løsning til man finner noe bedre ?
2023 Model S Plaid
2024 i4M50

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA