Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vehicle coolant low!

Startet av Kramzz, lørdag 02. juni 2018, klokken 19:05

« forrige - neste »

Kramzz

Noen her som har vert borti lekasje på kjølingen til batteriet på bilen før?
Jeg fikk beskjed om at dette kunne være en omfattende jobb.
Noen som har erfart dette før?
Har ikke fått noe tid på når jeg får bilen igjen=(
Kjører no rundt i en toyota auris hybrid som var kjempe dritten når jeg overtok den samt var utstyrt med vinterdekk, noe jeg selv måtte kontakte avis og kjøre til dekk 1 for å få gjort om på>:(.. Her har Tesla tapt noen poeng i sin Loaner standard  ( i fra meg hvertfall).
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

Sveinung1954

#1
Dette er en av utallige feil min bil har vært inne for. Den gang var det visstnok bare en slangeklemme de måtte bytte.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

DagfinnN

Punkterte kjølevæske beholderen påska 2016. Bil hentet av Viking og kjørt til Tr.heim. Fikk den tilbake etter 10 dager.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Nasatech

Har hatt dette 1 gang med Model S. Bare bobler i vesken så de fylte opp igjen og alt var fint.

Fikk det så på Model X og der var det en pumpe. Tok ca. 1 time å bytte.

Tor Inge Skaar

Har også hatt denne på min TMS 2014. Var ikke noe omfattende. Ventet vel på SC en times tid mens de fikset det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kramzz

Aha, kjipt at bilen står på samme plass enda, ser at batteriet er på vei ner for hver dag! Tesla kan ikke gi meg tid for start av arbeid. Tydligvis ALT for mye å gjøre på Kokstad =/ håper ikke bilen er død før de starter arbeidet for da må jeg vel vente 6 mnd i vente av nytt batteri
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA