Problemer etter Vedlikehold av nettverkstjeneste

Startet av Avh, lørdag 02. juni 2018, klokken 16:53

« forrige - neste »

Avh

Noen som ikke får kontakt med bilen etter at Tesla 29/5 sendte ut melding om  Vedlikehold av nettverkstjeneste? Etter vedlikeholdet kan jeg ikke lenger kontakte min TMS via app. Eller finnes det et trick i ermet?
XPENG P7
Ex Tesla mod 3
Ex Tesla S 85 kWh Rød mm
Ex Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

DagfinnN

Hos meg var det bare å skrive inn passord på nytt og alt virker.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Tor Inge Skaar

Ikke noe problem her. Har du prøvd å logge ut og så inn igjen. Evt. reinstallere app?


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA